Bölüm Şarkısı: Ariana Grande - Nasty
• • •
Alina'yı hastaneden aradıklarında İlker ile görüşme yapıyordu. Haberi alır almaz hastaneye gitmişti. Yanında Sarp'ın üzerindekinden daha iyi durumda olan bir pantolon ve ayakkabı getirmişti.
"Sarp, ne oldu sana?!"
"Önemli bir mesele değil."
"Önemli bir mesele değil mi?! Dalga mı geçiyorsun benimle?"
Sarp ayağa kalktı ve canı çok yanmış gibi hafifçe inleyerek yere çöktü. Alina onu yatağa itti ve ama Sarp kontrolü yeniden kazanıp doğruldu. "Gördün mü?" dedi yüzünü işaret ederek. "Mutlu yüz. Ben iyiyim."
"İyi görünmüyorsun."
"İyi olacağım."
Giyinmek her zamankinden daha uzun sürmüştü. Hastaneden yürüyerek çıkmak yerine Sarp'ı tekerlekli sandalyeye oturttular. Hastane kapısına gelince tekerlekli sandalyeyi geride bıraktılar. Dikişler yüzünden Sarp'ın bacağı çok gergindi.
Neyse ki Alina arabasını kapıya çok yakın olan engelli park yerlerinden birine park etmişti. Diğer altı araba dışında park yeri boştu. Sarp onu arabanın arkasına koyacağını düşündü ama Alina öne oturmasına izin verdi. Bugün tehlikeli bir olay olduğunu biliyordu ve eve gider gitmez bunu kanıtlamaya çalışacağından emindi.
Sarp'ın evine vardıklarında hizmetliler onları kapıda karşıladı. Yatak odasına çıktıklarında Sarp'ın telefonu çaldı. Alina onun telefonunu kendi kotunun arka cebinden çıkartıp ona verdi.
''Efendim Güvenç?''
Alina tam yanında olduğu için konuşmayı tamamen duyabiliyordu. Güvenç, Sarp'a bir şey olup olmadığı konusunda endişelenmişti.
''Ben iyiyim. Seninle daha sonra konuşuruz. Dönünce benimle temasa geç,'' dedi Sarp ve telefonu kapattı.
Sarp temizlendikten ve hizmetlilerin getirdiği yiyeceklere gömüldükten sonrasına kadar ağzını açmadı Alina. ''Aramanı gördüğümde dışarıda işlerimi hallediyordum. Geri dönüş yaptığımda hastaneden birisi açtı telefonu ve senin hastaneye yatırıldığını söylediler,'' dedi yatağın üstünde bağdaş kurmuş otururken. ''Yine ne işler karıştırdın?''
Sarp da yatağa oturmayı tercih ettiğinden tam karşısındaydı ve o da tek kaşını kaldırdı, bir bacağı şiltenin üstünde, bir ayağı yerde, yaralı bacağı en hızlı iyileşmeye ulaşmak için yatağın üstündeydi. Sarp, Alina'ya yaralı bölgeye özel bir merhem sürmesini rica ederek Alina'yı sevindirmişti ve Alina, Sarp'ın ona yaşattığı hisler konusunda -endişe ve korku- yalan söyleyemeyecek kadar ağrılı ve hayal kırıklığı içerisindeydi.
Sarp yaralıyken onu yanında tutarak Alina'ya ilişkilerinin nasıl da değiştiğini gösteriyordu aslında. ''Ben bir şey yapmadım,'' dedi Sarp. ''Tamamen masumum.''
''Nedense buna inanmakta güçlük çekiyorum.''
''Benimle bir ilişkiye girdiğinde nasıl bir adam olduğumu biliyordun Alina. Ben buyum işte.''
''Ben mi suçluyum şimdi yani?''
Sarp omuz silkti. ''Bir önemi yok. Her halükarda peşini bırakmazdım zaten.''
Alina içinde-bir-ben-eksiğim sandviçinden bir ısırık aldı. ''Gördün mü? Zaten bana bir seçenek bırakmıyorsun.''
''Kötü özelliklerimden biri daha.'' Sarp sandviçinin kalanını üç ısırışta mideye indirdi. ''Gerçi konu sen olunca pişman değilim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Tutkular
Romance''Daha fazla bu oyunu oynamak istemiyorum, tek yapman gereken beni istediğini söylemen.'' ''Oyun oynadığımızı kim söyledi?'' ''Konu sen olunca işin içinde her zaman bir oyun oluyor.'' ''Bu sefer değil.'' Alina ne olduğunu anlayamadan Sarp kolunu bel...