Bölüm Şarkısı: Arctic Monkeys - Why'd You Only Call Me When You're High
• • •
Sarp'ın gözleri Alina'nın gerçeği anlama çabalarını boşa çıkaran bir gizlilikle bakıyordu. Yüzü bembeyaz olmuş, ayakta duramayacak hale gelmiş olan bu adam sanki Sarp Korluer değildi. Onun kaya gibi sağlam ve güçlü olan vücudu bir anda hiç olmadığı savunmasız görünüyordu şimdi. Alina onun dışarıya verdiği görüntüye güvenmekle hata ettiğini şimdi anlıyordu.
"Seni bu halde görüp de kendimi iyi hissedemem. Banyoya gidip şuna bir bakalım. Etrafa kan damlatmazsan sevinirim."
Sarp elini yaranın üstüne bastırıp onu takip etmeye başladı. "Sonunda benden hoşlanmadığını itiraf edecek misin?" dedi. Adamın yüzünde beliren o ufak, çarpık gülümseme Alina'nın onu tokatlamak istemesine neden oldu. Onun yerine, Alina ona bu yorumun ne kadar aptalca ve yararsız olduğunu belli edeceğini umduğu bir bakış attı.
"Seni çoktan kapı dışarı edebilirdim ama sana yardımcı olmaya çalışıyorum. Kan kaybı beyin hücrelerinin yeterince çalışmasına da engel oluyor anlaşılan."
Banyoya girdiklerinde Sarp kapıyı arkalarından kapattı. Evin geri kalanının ne kadar ferah ve geniş olduğu düşünülünce banyo epey küçük görünüyordu.
Alina tıbbi malzemeleri çıkartırken Sarp vücudunu kapıya yaslamış bir vaziyette gömleğini çıkarmaya başlamıştı.
Mantığının vücudunun kontrolünü ele alması için bir süre gözlerini başka bir tarafa dikti Alina. En sonunda odaklanınca mantığı tekrardan devreye girdi. Bunu yapmak sanki başını ağrıtıyor gibiydi. O yüzden bunu gerçekten, çaresizce ihtiyaç duyduğu zamanlar için saklamalıydı.
"Eğer beni tedavi edeceksen bana bakmak zorundasın, biliyorsun."
Alina korku ve heyecanın damarlarında yayıldığını hissetti. Çok gerilmişti ama bir yandan da profesyonelliğini kaybetmesi gerektiğini bildiği için bir şey söylemedi.
"Şanslısın ki yara derin gözükmüyor. Enfeksiyon kaptığını düşünmüyorum ama yaranı temizledikten sonra yine de enfeksiyon kapmaması ve yaranın iyileşme sürecini hızlandırması için antibakteriyel bir merhem süreceğim."
Sarp bir şey söylemedi, sadece derin derin nefes alıyordu. Alina onun şimdiye kadar nasıl böyle sakin durduğuna şaşırsa da içinden bir ses bunun Sarp'ın başına gelen ilk olay olmadığını söylüyordu. Yasa dışı işlerin merkezinde olan bir adam için belki de bütün bunlar çok normaldi.
Alina elini yıkadıktan sonra temiz bir bez ile yarayı temizledi ve antibakteriyel merhemi kesiğin olduğu bölgeye uyguladı. Tam bu sırada kapı çalınca bir anda olduğu yerde kaldı.
"Sen kapıya bak, ben hallederim."
"Emin misin?"
"Evet."
Alina temiz bir parça steril gazlı bez çıkardı. "Kesiğin üzerine koyup kanama durana kadar sert ve sabit bir basınç uygula. Çok basınç uygulama. Çok basınç uygularsan dolaşımı engelleyebilirsin. Bu, kanın pıhtılaşmasını engeller dolayısıyla da kesiğin daha uzun süre kanamasına sebep olur."
"Son cümleyi söylemek zorunda mıydın? Ne kadar sert bir basınç uygulayıp uygulamadığımı nereden bileceğim?"
Kapı ısrarla çalmaya devam ederken Alina kendini banyodan dışarı atmıştı. Kapıya doğru ilerledi ve kapıyı açıp karşısında Seren'in eşi olduğunu bugün öğrendiği Kenan'ı görünce şaşırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Tutkular
Romance''Daha fazla bu oyunu oynamak istemiyorum, tek yapman gereken beni istediğini söylemen.'' ''Oyun oynadığımızı kim söyledi?'' ''Konu sen olunca işin içinde her zaman bir oyun oluyor.'' ''Bu sefer değil.'' Alina ne olduğunu anlayamadan Sarp kolunu bel...