❈ BÖLÜM YİRMİ BİR

1.3K 65 4
                                    

Bölüm Şarkısı: Kendrick Lamar - DNA

• • •

Sarp, kollarının arasında minik bir kuş gibi tutmakta olduğu Alina'ya baktı. Sarp ruhu yıpratılmış olan bu kızı "sevgi açı" olarak tanımladı. Hayatı boyunca haksızlığa ve kötü davranışlara maruz kalmış insanların, iyi bir davranış ile karşılaştıklarında nasıl davranacağını bilemeyip bocaladıkları söylenir.

Seni bu kadar yıpratan, kırılganlıştıran şey ne Alina?

Sarp o anda Alina'nın sürekli olarak kendini savunmasız bir durumun içerisinde bulmaktan korktuğunu fark etti. İncinmemek için kendi kendine duvarlar örmüştü, kendini herkesten izole etmişti. Ruhunu yıpratan her ne ise onunla mücadele etmeyi değil, uzaklaşmayı tercih etmişti.

Mücadele edince sadece kendine zarar vereceğini biliyorsun. Çünkü umursuyorsun.

"Sarp, sana bir şey sorabilir miyim?"

"Elbette."

"En büyük korkun ne?"

"Sevdiğim birini kaybetmek."

Alina bir süre kıpırdamadan durdu. Ardından başını kaldırıp Sarp'ın yüzüne baktı. "Bu yüzden mi hayatına birilerini dahil etmek senin için zor?"

Sarp bu soru karşısında afalladı ancak hemen toparlanarak cevap verdi. "İnsanların genelde iyi huylu olduğunu söylerler. Ben buna inanmıyorum."

"Yani sevdiğin birini kaybetmekten korktuğun için değil, insanları iyi huylu olmadıkları için mi hayatına dahil etmiyorsun?" Alina'nın ses tonu sanki bu Sarp'ın ağzından şimdiye kadar duyduğu en saçma şeymiş gibi çıkmıştı.

"Hayatta bugüne kadar öğrendiğim en önemli şey ne biliyor musun? Kimse için yapmaz deme, uygun koşullar sağlandığında herkes, her şeyi yapabilir."

Alina'nın yüz ifadesi bir anda tamamen değişti. Çok kısacık bir andı ama o ufacık anda Sarp onun gözlerinde bir şey gördü. Ama onun gözlerinde gördüğü şeyin adını koyması çok uzun bir zaman alacaktı.

"Pekala... en büyük korkun sevdiğin birini kaybetmek olan birine göre oldukça riskleri olan tehlikeli bir hayat sürüyorsun."

"Hayatta her şey bir risk. Ama bizim için önemi olan şeyler almaya hazır olduğumuz risklerdir."

"Sevdiğin birini kaybetmek olsa bile risk alır mısın?"

"Bu ucu çok açık bir soru. O kişiye, koşullara, alacağım riske göre değişir."

Alina bir süre gözlerini kırpıştırdı. "Korkunu yenmek bunun neresinde?"

Sarp sanki bu soruyu daha önce pek çok kez duymuş olan birinin sakinliği ve kendinden eminliğiyle, "Korkumu yenmiyorum ki. Savaşmıyorum çünkü. O zaman kaybederim. Korku insanı ayakta tutar. Eğer korkmazsa, insan kendini bırakır. Kontrolünü kaybeder," diye cevap verdi.

Alina daha fazla soru sormadı. İstediği cevapları alabilmiş miydi? Sarp şimdiye kadar hiçbir zaman karşısındakinin duymak istediklerini değil, duymaya ihtiyacı olduğu gerçekleri söylemeyi tercih eden biri olmuştu. Bu da bir istisna değildi.

Karanlık TutkularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin