Bölüm Şarkısı: Billie Eilish - Bad Guy
• • •
Belli bir zaman sonunda, herkes aradığını bir şekilde bulur. Başından beri orada olsa bile. Ve zaman yavaşlar ve aniden her anın önemi vardır, tek istediğin bu zamanın sonsuza dek sürmesidir. Ancak oldukça yaygın kullanılan bir sözün de dediği gibi, güzel şeyler asla sonsuza dek sürmez.
Alina ile birlikte olmalarının üzerinden birkaç gün geçmişti ve Sarp o anı düşünmeden edemiyordu. Hayatında ilk defa düşünceleri susmuş ve vücudu kendi başına hareket etmeye başlamış gibiydi. O an geldiğinde Sarp kendini kaybetmişti sanki. Bedenlerinin, Sarp'ın Alina üzerindeki ağırlığının, Alina'nın dizlerinin Sarp'ın kalçasına dayanmasının ani fizikselliği... Sevişmeleri bittikten sonra Alina'nın üstüne, yüzünü kızın boynuna gömerek yığıldığında hissettiği o tatlı yorgunluk... Yoğun ve sarsılmaz bir ihtiyaçla Alina'ya tutunması...
Hayatında ilk defa bu kadar arzuladığı bir kadına gerçekten sahip olduğunun düşüncesi, Alina'nın üstünde böyle bir etkisi olabilmesi Sarp'ı heyecanlandırıyordu. Sarp, Alina'nın yanında uyuyakalmanın, her sabah onun yanında uyanmanın nasıl bir şey olduğunu merak etti.
''Sarp, aramızda mısın?''
''Pardon, ne diyordun Güvenç?''
''Çiftlikteki olaya kimin sebep olduğun ile ilgili bir bilgin var mı diye sordum.''
Sarp'ın aklına o an gelmiş gibi, ''Şu çiftlikteki yeni aşçının yanındaki yardımcı... Onu bir araştırsana,'' dedi.
Güvenç merakla ona baktı. ''Sence Mirza'nın adamı olabilir mi?'' diye sordu.
''Ben de ondan şüpheleniyorum. Sevkiyata engel olup mallarına el koyduğumuz için adamlarından birini göndermiş olabilir.''
''Böyle bir şeye nasıl cesaret edebilir?"
Sarp elinde tuttuğu çakmağı parmaklarının arasında döndürüp Güvenç'e baktı, "Cevap basit değil mi?" dedi ve bir sigara çıkarıp yaktı. "Kardeşlerinin intikamını almak istiyor."
"Ne yapacağız peki?"
Sarp sigarasından derin bir nefes çekip koltuğunda yaslandı. "Kaybetmeyi, sinsiliği ve alay edilmeyi kabul edebilirim," dedi ve bir süre duraksadıktan sonra, "Fakat kabullenemediğim şey ise karşıma çıkıp beni yeniden alt etmeye korkan bir ödleğe kaybetme düşüncesi," diye sözlerini tamamladı.
"Bir planın var mı?"
"Planım, her zaman ondan bir adım önde olmak. Onu zayıf hissettirmek."
"Zaten öyle değil mi?"
"Yanlış. İntikam almak isteyen bir adamı asla hafife alma Güvenç. Kaybedecek hiçbir şeyi olmayan Mirza. Bu yüzden bu onu tehlikeli yapıyor."
Sarp işlerin bu noktaya geleceğini biliyordu. İki sene önce Mirza'nın kardeşlerini öldürmüştü. İsteyerek veya istemeyerek... olan olmuştu. Bunu değiştirebilecek hiçbir şey yoktu.
Sarp ile Mirza'nın geçmişi çok eskiye dayanıyordu. Üniversite yıllarında başlamıştı arkadaşlıkları ve sonraki senelerde başka insanlarla arkadaşlık yapmış olsalar da mezun olduktan sonra bile iletişimi koparmamışlardı.
Mirza Çelebi, Sarp Korluer ile uzun senelerdir arkadaş kalmıştı ve o şekilde görmek istemese de ona çok şey borçluydu. İnanılmaz çekingen olan Mirza, üniversite okumak için kendi memleketinden İstanbul'a gelmişti. Lise boyunca maruz kaldığı zorbalıktan kurtulmanın rahatlığını ve üniversitenin de aynı geçebileceğinin korkusunu taşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Tutkular
Romance''Daha fazla bu oyunu oynamak istemiyorum, tek yapman gereken beni istediğini söylemen.'' ''Oyun oynadığımızı kim söyledi?'' ''Konu sen olunca işin içinde her zaman bir oyun oluyor.'' ''Bu sefer değil.'' Alina ne olduğunu anlayamadan Sarp kolunu bel...