Hoofdstuk 18...
##SCORPIUS##
Een paar dagen later Wordt Roos terug gebracht naar school maar moet ze wel nog in de ziekenboeg blijven.
Ik heb haar niet meer gesproken en ben van plan om vandaag na school naar haar toe te gaan.
Alleen..
Om het goed te maken en omdat Albus de laatste tijd alleen maar bezig is met Adriana.
Ik heb een paar Rozen voor haar getoverd.
Gewoon als goedmakertje..
Ik ben super stom geweest tegen haar..
Als ik de ziekenboeg binnen kom zie ik dat ze in een boek leest en ik loop langzaam naar haar toe.
"uhm.. He Roos.." zeg ik als ik voor haar sta en ze kijkt boos van haar boek op.
"wat moet je Malfidus??" vraagt ze boos en ik kijk naar de grond en zucht.
Heb ik haar erg boos gemaakt op me??
"Uhm Roos.. Sorry.. Voor wat ik zei.. Ik meende het niet.." zeg ik en geef haar de Rozen.
"Zijn die voor mij??" vraagt ze en ik knik.
"Zie je hier anders iemand die je denkt dat ik ken??" Vraag ik en ze haalt haar schouders op.
"Uhm.. weet ik toch niet?? maar dank je.." zegt zen ze glimlacht zacht.
"En?? Hoe voel je je??" vraag ik en ze haalt weer haar schouders op.
"valt mee.. Heb nog steeds super veel hoofdpijn en kan mijn been niet bewegen zonder dat ik pijn heb." Zegt ze en legt haar boek op het nachtkastje.
"En met jou??" vraagt ze en zo praten we een tijdje verder.
Daarna is het even stil en kijk ik haar in haar mooie, lieve ogen.
"Uhm.. Roos.. Zijn we weer vrienden??" vraag ik en ze knikt.
"Ja.. Alleen als je niet meer zo doet als je deed.." zegt ze en ik knik.
"Ja sorry.. maar ik..." stotter ik een beetje en ze kijkt me vragend aan.
"Maar wat?? Waarom deed je zo trouwens??" vraagt ze en ik word een beetje rood.
"wel.. Uhm.. thuis hebben mijn ouders de laatste tijd veel ruzie over me en wel.. Ik mag Tommy niet.." zeg ik en ze lacht.
"Over hem moet je je geen zorgen meer maken.. Hij is een sukkel!!" Zegt ze en ik kijk haar verbaasd aan.
"echt?? dus jullie zijn niet meer samen.." zeg ik iets te enthousiast en ze lacht.
"Ja.. En waarom klink je zo enthousiast??" Vraagt ze en ik haal mijn schouders op.
"Uhm.. Gwn.. Ik mag hem gwn niet.." zeg ik snel en lach dan.
Dus..
Ik heb weer een kans..
Ze kan mijn vriendinnetje worden..
yes..
Maar hoe??
heeuii..
Gosh.. ik moet snel zijn..
mijn gsm kan elk moment uitvallen dus ja.. ;DGrtjs PotterHeadK4Ever..
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...