hoofdstuk 48: Groot kans dat hij...

702 58 17
                                    

##ROOS##
Langzaam word ik wakker en kijk rond. Ik lig nog op de brokstukken van de trap. Tommy ligt langs me. Een heleboel leerlingen staan rond ons. Professor Anderling komt met een serieuze blik naar ons toegelopen en knielt langs me. "Wacht... Madamme Plijster komt zo. Gaat het?" Vraagt ze en ik knik langzaam. Mijn rug doet pijn. Ik doe mijn ogen terug dicht en val in een soort van slaap.

Als ik weer wakker word voelt mijn rug al veel beter aan. "Roos." Hoor ik Scorpius zacht zeggen en ik glimlach breed. "Ik ben oké." Zeg ik en hij geeft me een kusje. "Goed." Ik kijk rond en zie Tommy wat verderop bewusteloos op een bed ligt. "Hoe gaat het met hem?" Vraag ik en Scorp zucht. "De kans is groot bij hem dat hij voor altijd verlamd is aan zijn benen. Jij hebt geluk gehad met je rug. Heel erg veel geluk. Alweer." Ik ga rechtop zitten en kijk hem recht in de ogen aan. "O.." Meer zeg ik niet en druk mijn gezicht tegen de zijne. We kussen even en daarna komt madamme Plijster naar ons toe en jaagt Scorpius weg want ze zegt dat ik een drankje moet drinken en daarna moet rusten.
##TOMMY##

Pijn.. Pijn.. Roos... Pijn... Wemel.. Pijn.. Ik hou van haar... Pijn.. Mijn rug... Malfidus heeft haar afgepakt.. Pijn..

##ROOS##
Midden in de nacht word ik wakker van Tommy's gekreun. "Tommy?!" Vraag ik maar hij blijft kreunen. Langzaam sta ik op en loop naar hem toe. "Tommy?? Hé... Rustig. Alles is goed." Ik sla een paar keer zachtjes tegen zijn wangen en leg mijn handen daarna op ze. Hij pakt mijn hoofd vast en blijft kreunen. Hij duwt mijn hoofd tegen de zijne en kust me. Hij kust me.. En ik kus hem terug.. Maar.. Ik..Scorpius..

Heeuii..
Oo.. Roos!! Jij bent met Scorpius en nu kus je Tommy. Niet goed hé!! Je bent officieel het slechtste vriendinnetje ooit!!

Grtjs PoyterHeadK4Ever.. <3<3

Ps: Dit stukje is voor @DaanLC2003 omdat hij vroeg voor een stukje Scorose..

Why can't we be together? (Scorose)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu