##ROOS##
Als ik wakker word voel ik dat iemand mijn hand vast houd en doe langzaam mijn ogen open. Ik knipper een paar keer en kijk rond. Ik ben in een grote zaal in Sint-Holisto. Er liggen andere kinderen van op school ook in deze kamer en de meeste praten met hun ouders en zij knuffelen hen. Aan e linker kant ligt Adriana en aan de rechter kant ligt Al. Al loopt naar Adriana toe die nog niet wakker is en gaat langs haar op het bed zitten. Voor me staat de hele familie. Ik kijk naar degene die mijn hand vast houdt en ik zie dat het pap is. Hij kijkt me met grote ogen aan en ik zucht. "Wat is er..?" begin ik maar ik kan mijn zin niet afmaken want mam knuffeld me stevig. "Mijn Roosje. Is alles Oké? Hoe voel je je? Wat is er precies gebeurt? Wat...?" Ik glimlach zacht en ga langzaam recht zitten. "Waar is Scorpius?" vraag ik en mam glimlacht breed. "Met hem is alles goed. Hij had de trein gemist. Hij was ook degene die tegen jou vader had gezegd dat er iets was met de trein." Zegt ze en ik knik langzaam. "Hij praat nu met Wolkenveldt." Zegt ze daarna en ik kijk naar Adriana en Al. Al huilt zachtjes en houdt Adriana's hand vast. "Wat is er met haar?" vraag ik en Al kijkt op. "Ze.. Ze heeft een hele harde klap gehad tegen haar longen. En haar hart doet ook heel raar zeggen de helers." Zegt hij zacht en ik kijk hem vol medelijden aan."Het komt wel goed met haar, Al." Zeg ik maar ik ben het eigenlijk niet zo zeker. Ze ziet er nu echt slecht uit. Maar ik kan niks anders zeggen tegen hem. Hij houdt van haar. Ik hoor de deur open gaan en kijk ernaar. Scorpius komt binnen en als hij mij ziet glimlacht hij breed. Hij loopt naar me toe en mam gaat aan de kant voor hem. Hij gaat langs me zitten en geeft me een kusje op mijn voorhoofd. Ik glimlach breed. Daarna begint de hele kamer rond te draaien en pak ik Scorpius vast. "Roos?" Vraagt hij maar ik kan niet antwoorden. "Roos!" Alles word zwart en ik val neer.
Heeeuii..
Ooo.. Adriana! Roos! ;D
Check ook effe als jullie willen en het nog niet gedaan hebben mijn Nuna Lovestory. Dat zijn allemaal korte verhaaltjes van Marcel en Loena.Grtjs PotterHeadK4Ever..
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...