hoofdstuk 47: Draco Malfidus.

680 59 3
                                    

##DRACO MALFIDUS##

"schat! Ik ben thuis!" Roep ik hard als ik de voordeur open doe. Ik kijk rond en zucht. Het zo stil. Normaal staat die dreuzel radiodinges van Scorpius altijd aan. Astoria houdt namelijk super veel van zingen. "Lieverd!" Ik loop door de gang. "Mam!" Van beide geen antwoord. "Goedenavond, zoon." Opeens verschijnt er een man voor me. Ik kijk hem met grote ogen aan. "Pap.. Wat?" Begin ik maar hij lacht. "Ik wou even met je praten over je zoon. Laat jij het toe dat hij samen is met een Wemel en beste vrienden is met de zoon van Potter?" Vraagt hij en ik slik. "Waar zijn mam en Astoria?" Vraag ik en hij zucht. "O.. Ze liggen boven lekker te... Slapen." Hij lacht. "Scorpius mag vrienden zijn met wie hij wilt." Ik kijk hem boos aan. Er zou toch niks zijn met Astoria hé? Of met mam? "O, ben je daar zeker van?" Vraagt hij en ik knik. "Ja. Niet dat vroeger Potter en ik elkaar niet konden uitstaan dat onze zonen niet bevriend mogen zijn. Ik ben en volwassen man nu. En je laat Roos Wemel ook met rust." Ik haal mijn toverstok tevoorschijn en loop naar hem toe. "Te laat..." Zegt hij met een lelijke glimlach op zijn gezicht en verdwijnselt dan. Snel ren ik de trap op. "Astoria!" Boven zie ik mam op de gang langzaam opstaan. Ik kijk haar met grote ogen aan en ze kijkt me vragend aan."Ben je al thuis?" Vraagt ze en ik knik. Snel loop ik verder naar mijn en Astoria's slaapkamer. "Lieverd?" Langzaam doe ik de deur open en ik zie haar glimlachend zitten op het bed. "Heey." Ze gaapt even. "Ik ben blijkbaar even in slaap gevallen." Ik loop naar haar toe en geef haar een kusje. Gelukkig. Alles is goed met hun. "Is er iets?" Vraagt ze maar ik schudt met mijn hoofd. Waarom zei hih trouwens 'te laat' toen ik zei dat hij ook van Scorpius vriendinnetje moest afblijven?

heeuii..
Oo.. Haha.. Nu weten jullie nogaltijd nie of alles goed is met Roos.. ;D

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3

Why can't we be together? (Scorose)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu