##SCORPIUS##
S'avonds loop ik alleen terug van de bibliotheek naar de zwadderich leerlingen kamer en kom onderweg Roos tegen.
"Heey.." zeg ik en ga langs haar lopen.
"Heey Scorp.." zucht ze en ik kijk haar bezorgd aan.
"Is er iets??" vraag ik en ze haalt haar schouders op.
"Wel.. Over dat logeren tijdens de kerstvakantie.. ik denk nie dat mijn vader dat ooit goed zal vinden.. Volgens mij word hij al boos als ik vertel dat wij nu vrienden zijn.." zegt ze en ik zucht.
"Wel.. Vraag anders eerst of je gewoon eens naar mij mag om gewoon eens te 'hangen' meer nie.. gewoon als vrienden samen.. weet ik veel wat.. vrienden dingen doen en dan s'avonds naar huis gaan.." stel ik voor maar ze kijkt me droevig aan.
"wel.. Ik denk dat ik niet mag.. Pap zal heel boos zijn als ik vertel over onze vriendschap en als ik dan nog vraag om gewoon eens te gaan 'hangen' met jou dan zal hij woedend worden.." zegt ze zacht en ik pak stiekem haar hand vast.
Ze glimlacht even en trekt daarna zachtjes haar hand weg.
"Scorp.. " begint ze en ik zucht weer.
"Ik weet Roos.. je familie zou je kunnen zien maar wat maakt dat uit.. Ik hou van jou.." zeg ik en kus haar.
Ze kust me terug en slaat me daarna tegen mijn arm.
"Ik hou ook van jou.. Maar niet hier.. iedereen kan ons zien.." zegt ze en loopt dan weg..
gosh..
Hoe moeilijk kan dit zijnn??
Waarom moet Roos vader er toch zo een drama over maken?
Gewoon omdat hij en mijn vader elkaar niet mogen..
Wauw..
Geweldig zeg..
Ik zucht en loop daarna verder alleen naar de zwadderich leerlingenkamer..
##HUGO##
"Hugo?? zag je dat?? Roos en Malfidus kuste elkaar.. O.. Dit kunnen we lekker zeggen tegen oom Ron.." zegt Lily enthousiast en ik knik.
"Jaa.. Dan krijgt ze spijt dat ze in de zomer Kwakker heeft bevrijd uit zijn kooi en hem heeft vrij gelaten.." zeg ik en knuffel Lily..
Kwakker was mijn kikker..
En Roos heeft eerlijk toegegeven dat ze hem heeft vrijgelaten..
Heeel onvriendelijk maar nu kan ik wraak nemen..
Lily en ik zijn al vanaf het begin van het schooljaar dingen aan het zoeken die we konden verklikken over Roos..
normaal moeten we ons bezig houden met onze Slijmballen maar boeiend..
Ik wil toch profesionele zwerkbal speler worden..
"Kom.. Anders betrappen ze ons nog.." zegt Lily en ik knik.
We lopen samen stiekem terug naar de grifoendor leerlingenkamer.
Heeuii..
oo..
Hugo..
Haha.. Wel ik dacht dat het wel leuk zou zijn om hem en Lily Roos te laten betrappen..
Wel..
tadaa..
en voor de mensen die geintreseerd zijn in mijn stom leven..
wel ik heb een boek dat eerder een soort van Blog/ dagboek is over mijn leven..
Het heet: My stupid life..
ik ga straks het 2 de deel online zetten dus ja.. ;DGrtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...