##ROOS##
"Roos! Opstaan!" Hoor ik mijn vader roepen en ik wrijf in mijn ogen. Langzaam doe ik mijn ogen open en glimlach breed. Vandaag ga ik terug naar Zweinstein. De Kerstvakantie is voorbij. Vandaag zie ik Scorpius weer.
Ik sta snel op en douch me. Daarna loop ik blij de trap af. "Goedemorgen iedereen!" Zeg ik blij en geef pap een knuffel. "Jij bent goed gezind, zeg." Lacht hij en ik knik. "Heel goed gezind." Ik lach en ga aan de keukentafel zitten. "Hoe zou het ook komen. Ze ziet haar vriendje Malfidus weer." Plaagt Hugo en ik knik heel overdreven. Ik ontbijt en probeer daarna te wachten tot iets voor half tien.Om half tien verdwijnselen we naar een steegje in de buurt van het station. Dan lopen we naar het station toe en wachten op perron 9 3/4 op de Potters. Als ze er zijn geef ik mam en pap nog een knuffel en kijk ik rond. Waar zou Scorp zijn? "Zoek je iemand?" Scorp houdt zijn handen voor mijn ogen en ik lach. "Ja. Een knappe jongen die blond haar heeft. Hij zit in Zwadderich." Zeg ik en draai me om. "Niet gezien." Zegt hij en ik knuffel hem. "Heb je dan niet in de spiegel gekeken?" vraag ik en hij lacht. "Tuurlijk wel." Ik kus hem. "Ik heb je gemist." Zegt hij en we kijken elkaar in de ogen aan. "He, Roos, Malfidus. Dat jullie elkaar graag zien, oke. Maar alsjeblieft niet hier voor ons." zegt Lily en ik zucht. "Zullen we dan maar op de trein stappen?" Stelt Al voor en ik knik. "Ik ga nog even gedag zeggen tegen Oma." Zegt Scorp en loopt weg. Al en ik stappen op de trein en zetten ons neer waar niemand is. Even later komt Adriana er bij zitten en staar ik naar buiten. "Waar is Scorpius?" vraagt ze en ik haal mijn schouders op. "Hij ging nog dag zeggen tegen zijn oma."
Als de trein vertrekt maak ik me echt zorgen en als we van het station weg zijn sta ik op. "Ik ga kijken waar Scorp is." Zeg ik en loop dan weg. Al en Adriana zullen het toch niet zo erg vinden dat ik even weg ben. Ik doorzoek de hele trein maar vind hem niet. Waar zou hij toch zijn??
Heeuii..
oo.. waar zou Scorpius nu weer uithangen.. ;D
Mwhahahahaha... ;D ;DGrtjs PotterHeadK4Ever..
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...