Hoofdstuk 6: Scorpius Jaloers??

1.4K 84 14
                                    

Hoofdstuk 6..

## Sorpius##

Ik loop samen met Al naar het kasteel toe enik zie dat Roos met een jongen zit te praten. Ze legt haar hoofd op zijn schouder en ik word rood.. Wat doet  hij met mijn Roos.. ja.. Mijn roos.. Ik zie dat ze naar mij kijkt en ik draai me snel om en loop weg. "He.. Scorp.. wat is er aan de hand??" Vraagt Al en ik haal mijn schouders op.. "wacht.. ben je??" vraagt hij en ik zie dat hij zijn lach probeert in te houden.. "ja.. ik ben Jaloers.. wrijf het er maar in.. goede vriend zijt ge!!" Zeg ik en word een beetje boos. "Oo.. sorry.. ik.. wacht.. jij bent.. mijn nichtje.. dat betekent als jullie trouwen dat we familie zijn.." zegt hij vol verwondering en ik knik.. "maar ik zeet dat Roos me nooit zal zien staan.." daarna lopen we in stilte verder naar het kasteel..

--__--Skip maar een paar uur.. --__--

Ik zit in de bibliotheek huiswerk te maken totdat Roos binnen komt..  ze ziet er weer zo mooi uit zoals altijd.. gosh.. ze gaat aan de tafel tegenover me zitten en ik krijg een idee.. volgende week hebben we uitstap naar Zweinsveld.. wat als ik haar mee vraag.. ja.. als vrienden zeg ik dan maar eigenlijk bedoel ik meer... ja.. geweldig idee.. ik loop naar haar toe en ga tegenover haar zitten. "Wat is er Scorpius??" vraagt ze en ik haal diep adem... okee.. je kunt het.. "ik vroeg me af.. of je weet wel.. met me mee wou gaan volgende weekend naar zweinsveld.. als vrienden.." zeg ik en ze wordt een beetje rood..

"Uhm.. scorpius.. ik.."

Heeuii..
Nieuw deeltje..
Jeej..
had nie veel tijd..
Ik:
- begon aan nieuw hinny boek.
-heb een nieuwe gsm gekregen..
-had nog 1 examen..
-kreeg mijn raport.
-ging naar tekenles en jeugdbeweging..
-……
Ja.. ;D dus hier is nieuw deeltje.. hopelijk goe..

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3 <3

Why can't we be together? (Scorose)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu