##RON WEMEL##
Ding Dong. De bel gaat en ik zucht. "Ik doe wel open, schat!" Roep ik en doe de deur open. "Heey Oom Ron. Is Roos hier?" Hoor ik mijn neefje Al vragen en ik knik. Langs hem staat nog iemand. Het is een jongen met blond haar en hij lijkt heel veel op Malfidus.
Ik draai me om en zie Hugo die net de trap wil op lopen. "Zeg je zus eens dat Albus en Malfidus hier zijn." Zeg ik en hij knikt.
Ik draai me terug naar voren en kijk Malfidus boos aan. Bet blijft even stil en ik hoor Malfidus zuchten.
"Is er iets?" vraagt hij daarna fel en kijkt naar me. "Eigenlijk wel. Ik wil niet dat mijn dochter bevriend is met jou!" Hij rolt met zijn ogen en Albus zucht. "Roos mag bevriend zijn met wie ze wil!" Zegt Malfidus fel en we kijken elkaar boos aan.
"Dat zullen we wel nog eens zien!" Zeg ik kwaad en ik hoor Roos kuchen. "Pap.." zegt ze zacht en ik zucht. Ik zet een paar stappen opzij en Roos en haar nieuwe vriendin, Adriana gaan voor de deur opening staan.
##ROOS##
"Heey Al.. Heey Scorp.. Wat is er?" vraag ik en ik voel de boze ogen van mijn vader die me aankijken. "Ik moest je dit geven van Lily. " zegt Al en geeft me en pakketje. "Ah. Eindelijk! Dank je." Zeg ik blij en geef hem een knuffel. Ik zie dat Adriana en Al naar elkaar zitten te glimlachen en elkaar in de ogen aankijken en ik geef Adriana een duwtje. Ze geeft Al een knuffel en een kusje op zijn wang en hij wordt een beetje rood.
Ik zie dat Scorp naar me kijkt en ik glimlach zacht. Bij glimlacht terug en ik krijg een warm gevoel van binnen. Ik mis hem. Heel erg. "Roos?" Hoor ik Scorp zacht zeggen en ik schrik op. "Hmm.. ja.."
"Hoe gaat het?" vraagt hij en ik lach zacht. "Valt mee. Ik mis Zweinstein." Zeg ik en hij knikt. "Ik ook." Zegt hij en Adriana geeft me een duwtje.
Ik kijk haar vragend aan maar Al beantwoord mijn vraag en zegt: "Kom Scorp. We moeten gaan. Anders komen we nog te laat.. " zegt hij heel overdreven en Scorp kijkt hem boos aan. Hij denkt even na en knikt daarna. "Ah ja.. Wel ik zie je nog wel Roos.." zegt hij en ze lopen weg. "Doeg!!" roep ik hen nog na en doe daarna de deur dicht.
Ik zie mijn vader boos naar me kijken en ik zucht. "Kom Adriana. Ik heb nog een paar leuke kinderfoto's van Al." Zeg ik en sleur haar mee de trap op.
Als we op mijn kamer zijn zucht ik diep en laat ik me op bed vallen. "Je houdt van hem he." Zegt ze zacht en ik knik. "Ja. En het ergste is dat mijn vader hem haat."
Heeuii..
Ik wou gister schrijven.. Echt maar ik was zo moe..
Maar hier is nog een stukje net voor ik naar school ga. ;DGrtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...