##SCORPIUS##
Die drie woorden waren woorden die ik nooit had willen horen. "Ze is dood. Helaas... Het spijt ons echt heel erg dat jullie lieve Rachel dood is.. " zegt ze en ik kijk haar vragend aan. "Rachel?" Vraag ik en ze knikt. "Zijn jullie dat niet haar familie?" Vraagt ze en Roos haar vader schudt met zijn hoofd. "Nee. We zijn de familie van Roos, Roos Wemel." De vrouw kijkt glimlacht zacht en zegt dan: "O, Sorry dan. Met haar is alles. Ze kan elk moment terug naar hier worden gebracht." Ze loopt weg en ik haal opgelucht adem. Pffieww.. Mijn Roos leeft nog. Gelukkig. Vijf minuutjes later komen ze Roos die nog buitenbewust zijn is brengen en zetten haar voor ons neer.
##ROOS##
Ik ben in een soort van.. Hoe noem je het.. Eng, raar spiegelpaleisding en loop rond. Waarom ben ik hier? Is dit wel allemaal echt of is het gewoon een droom? "Hallo??" Roep ik zo hard ik kan maar krijg geen antwoord. "Is er iemand??! Hallo!!" Roep ik nogmaal maar nog steeds niks. Achter me hoor ik een plop en draai me om. Overal staan er spiegels en ik hoor een eng gelach. "Wie is daar?" Roep ik maar hij blijft maar lachen. Ik kijk in de spiegel die voor me staat en er staat opeens een enge man met lang blond haar achter me. Ik draai me om maar er staat niemand. De man blijft maar lachen. "Stop!!" Gil ik uit en kijk vragend om me heen. Ik hoor voetstappen van over al en zijn afgrijzelijke gelach blijf ik maar horen. Opeens word ik van achteren geduwt en val ik op de grond. Ik schrik op en kijk om me heen. Ik zie mijn familie en Scorpius en haal diep adem. "Alles oke, Roos?" Vraagt Scorp en ik knik zacht. "Ja.. Ik denk het wel." Hij knuffeld me en ik geef hem een kusje op zijn wang.Heeuii..
OO!! Roos leeft nog!! Yes!! Ik wou haar eerst dood laten gaan maar dat betekende dat het boek sneller gedaan zou zijn.. ;DGrtjs PotterHeadK4Ever..
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...