ROOS
Gespannen kijk ik hem aan. Merlijns onderbroek, zeg het nu Scorpius! "Wat is je keuze?" Vraag ik. "Ik kies... Ik kies voor jou. Ik hou van jou en zal dat altijd doen." Zegt hij. Verbaasd kijk ik hem aan. Hij.... Ik knuffel hem stevig en kijk hem daarna aan. "Is alles goed tussen ons?" Vraagt hij en ik knik. Hij kust me en pakt daarna mijn hand vast. "trouwens, je staat wel met kort haar." Zegt hij daarna en samen lopen we terug het kasteel in.
Weken gaan voorbij. Alles gaat goed met mij en Scorp. Met adriana gaat het ook wel goed. Ze valt nog soms flauw en heeft het moeilijk met dingen onthouden maar ze heeft Albus die constant bij haar is en haar helpt. Wat haar soms gek maakt zegt ze maar ik weet dat zij het weet dat Albus het gewoon goed bedoelt. Ik bedoel, Albus is zo een lieverd voor haar. Vandaag heb ik mijn laatste examen gehad van mijn PUISTen. Ik denk wel dat ik alles goed heb. Ik heb zelfs wat meer geschreven dan nodig.
"Hé, zin om op bezoek te gaan bij Adriana?" Vraagt Scorp als we samen uit onze examenklas lopen. "tuurlijk. We kunnen ook wachten op Albus. Hij gaat vast ook naar haar." Zeg ik en hij knikt. "Hallo vrolijke vrienden." Hoor ik Albus blij zeggen en glimlach breed. "Er is er iemand heel blij." Zegt Scorp en ik knik. "Ja, vertel Al. Wat is er?" Vraag ik en hij gaat tussen mij en Scorp in lopen. Ik rol even met mijn ogen maar besluit om niks te zeggen. "Wel, omdat we binnenkort van Zweinstein zijn afgestudeerd heb ik een geweldig klein huisje gevonden voor mij en Adriana. En wel ja, is het zo dat de man die dat huis verkoopt me het aan de helft van de prijs wilt geven. Je weet wel, omdat Harry Potter mijn vader is. Geweldig is het niet. En omdat ik gisterenavond iets geweldig heb gedaan." Zegt hij en ik kijk hem nieuwschierig aan. "En wat is dat, mijn klein neefje van me." Ik leg mijn arm om hem heen. "Ik heb Adriana ten huwelijk gevraagd." Hij grijns breed als hij me verwonderd ziet kijken. "Echt?" Vraag ik en hij knikt. "Proficiat, maat. Dat je al zo vroeg wilt trouwen." Zegt Scorp en Al zucht. "Ik hou van haar. En zij is de ware voor mij dus waarom wachten?" We lachen. Omg... Heeft Al echt Adriana ten huwelijk gevraagd. Ik moet alles weten. Fijn meidenavondje vanavond. "Hé, jongens. Jullie hebben al lang niks samen gedaan als vrienden eah.. Wat als jullie nu een jongensavond houden." Stel ik voor en Scorp lacht. "Dan kan jij zeker uitpluizen hoe Al Adriana precies ten huwelijk heeft gevraagd enzo.." Ik knik. "Ja. En eens iemand anders dan steeds Al is ook eens goed voor Adriana." Al denkt even na en zegt dan. "Goed." Ik glimlach breed. "Dat is dan geregeld. Het nu alleen nog tegen Adriana zeggen."Heeuii..
Oo. Ja.. Bijna gedaan.. Bijna.. Ma da komt perfect uit want ik heb bijna 350 volgers! Dan begin ik een nieuw boek. Iemand een idee waarover het moet gaan??Grtjs PottetHeadK4Ever.. <3<3
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...