Hoofdstuk 25: Treinreis

1K 69 3
                                    

##Roos##

De weken daarna gaan snel voorbij en voor dat ik het besef zit ik alweer in de trein naar huis voor de kerstvakantie..

Wauw..

Wat gaat de tijd snel..

Scorp, Al, Adriana en ik zitten op de plek waar Al en ik altijd zitten en praten gezellig..

Scorp en Al zitten langs elkaar en Adriana en ik zitten langs elkaar..

Adriana en ik zijn goede vrienden geworden..

Adriana zit tegenover Al en ik tegenover Scorp.

"En Roos?? Nog geen vriendje???" Vraagt ze na een tijdje en ik slik.

"Ja.. Zijt gij en Scorp nu samen??" vraagt Al en lacht.

"Wel.. Uhm.. " stammel ik en haal mijn schouders  op.

"Als het aan mij ligt wel.." zegt Scorp en knipoogt naar me.

ik lach en maar zeg niks..

Het blijft even stil en ik zucht.

"En gaan jullie nog iets leuks doen tijdens de vakantie??" vraagt Scorp en Adriana knikt.

"Als het mag van het weeshuis mag ik een paar dagen logeren bij Roos.." zegt ze en ik knik.

"Ja.. Ik hoop het.. " zeg ik en ik kijk naar Al.

"Pap had me geschreven dat tante Hermelien had voorgesteld om weer eens te gaan schaatsen.. weet je nog een paar jaar terug.. Misschien als Adriana wilt kan ik vragen of ze ook mag.. " zegt Al en ze knikt enthousiast.

"Ja.. Please.. Ik verveel me echt dood tussen die dreuzels.." zegt ze en lacht.

"Kijk!! we zijn er.." zegt Scorp daarna en we kijken alle vier naar buiten..

We zijn er!!

yes..

Ik sta op en kijk naar Scorp.

Hij pakt even mijn hand vast en knijpt er even zachtjes in.

"Ik ga je missen.." zegt hij zacht en ik glimlach zacht.

"Ik jouw ook.." zegt ik zacht en loop dan de trein uit naar mam en pap toe.

Als ik bij hun ben zie ik Adriana die Al nog snel een kusje geeft en naar mijn nog zwaait.

Daarna verdwijnselt ze en geef ik pap een knuffel.

"En hoe was het??" vraagt hij en ik zucht.

Heeuii..
Pff..
Ben moe..
Hopelijk vind je het een leuk stukje..

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3

Why can't we be together? (Scorose)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu