##SCORPIUS##
Mijn ogen willen Roos gewoon doodschieten. Ik loop van haar weg. "Scorpius! Wacht!" Roept ze en rent naar me toe. Ze houdt me tegen en kijkt me met tranen in haar ogen aan. "Ik hou van. Die kus.. Ik weet niet wat me toen bezielde. Scorp..." Ik rol met mijn ogen en loop door. Het enige wat ik nog zeg tegen haar voordat ik naar binnen loop is: "Het is uit Wemel!"
Ik zit op mijn bed in de zevende jaars Zwadderich slaapkamer en lees een boek. Hoe kon ik ooit denken dat ze van mij hield en niet van die Tommy. Grr... Al komt stilletjes de kamer binnen en gaat op zijn bed zitten. "Ik wil het niet over Wemel hebben." Zeg ik en hij knikt begrijpelijk. Het blijft een hele tijd stil. " Hoe gaat het met Adriana?" Vraag ik en hij glimlacht zacht. "Elke dag beter. Maar ze gaat nog praten met je over Roos. Ze vind het echt erg dat jullie uit elkaar zijn." Ik zucht diep. "Ze is niet de enige die het erg vindt." Ik bijt even zachtjes op mijn tong om de woorden in te houden wat ik wil roepen nu en begin weer te lezen.
##ROOS##
Huilend en boos van verdriet loop ik naar de ziekenzaal toe. Hoe kon Tommy dat nu doen? Hij weet dat ik van Scorpius hou. Hou ik wel van hem? Ja natuurlijk Roos!! Maar toch. De laatste tijd is Tommy weer de hele tijd in je hoofd. Ik hou van Scorpius. Maar hij heeft het uitgemaakt! Dan nog... Ik hou nog steeds van hem! boos ga ik voor Tommy's bed staan en kijk hem met de IkWilJeNuSuperGraagVermoorden blik aan. "Is er iets, mijn Roosje?" Vraagt hij lachend. "Jij hebt Scorpius verteld over onze kus!" Ik kijk rond, pak een kussen van het bed langs hem en sla hem. "Ja. Mocht dat dan niet?" Zijn grijns maakt me misselijk. "Door jou is het nu uit tussen mij en hem!" Ik sla hem nog eens. "Goed. Dan kun je nu mijn vriendinnetje zijn." Ik rol met mijn ogen. "Goed." Flap ik eruit voor ik er bij nadenk. Hij grijnst nog breeder. "Geweldig. Kom hier. Ik wil een paar kusjes van mijn Roosje." Half versuft over wat ik had gezegd ga ik langs hem zitten en kust me. Maar... Scorpius. Ik hou van hem. Maar ook van Tommy. Ik begin Tommy terug te kussen en er ontsnappen een paar tranen. Tommy veegt ze weg en blijft me maar kussen. Na een hele tijd lig ik met mijn hoofd op zijn borst. Ik hef mijn hoofd op en we kijken elkaar aan. " Ik hou van je Roos." Fluistert Tommy en ik krijg een kriebelend gevoel in mijn maag. "Ik ook van jou." Fluister ik en kus hem weer.
Heeuii..
Ooo.. Einde Scorose liefde.. Nu TommyxRoos.. Pampampam!!Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...