##SCORPIUS##
Die avond sta ik zenuwachtig voor de deur van het Nest en haal ik diep adem. Ik klop op de deur en kijk om me heen. Hopelijk doet Roos haar vader niet open. Ik hoor de deur open gaan en ja hoor. Roos haar vader staat voor me. "Uhm... Hallo meneer Wemel. Vrolijk Kerstfeest." Stammel ik en loop langzaam naar binnen. Iedereen kijkt me aan en Roos komt naar me toe gelopen. "Heey Scorp. Vrolijk Kerstfeest." Zegt ze en ik glimlach zacht. "Heey Roos. Vrolijk Kerstfeest." Zeg ik en ze knuffelt me. Daarna neemt ze mijn hand en lopen we samen naar de grote eettafel waar iedereen aan zit.
Het blijft een tijdje stil en het voelt alsof Roos haar vaders ogen me willen doodshieten met de Avada Kedavra spreuk. "Dus.. Malfidus- uhm.. ik bedoel Scorpius. Jij en mijn dochter huh?" zegt Roos vader en ik zie dat Roos haar moeder hem een boze blik toe werpt. "Uhm. Ja meneer." Zeg ik zacht en ok zie Roos haar moeder vriendelijk glimlachen. "Noem ons allen maar met onze voornaam. Meneer en mevrouw klinken zo oud." Ik knik en ik hoor Roos haar broertje Hugo lachen. "Jullie zijn toch allemaal oud?" zegt hij en iedereen begint te lachen. "Niet dat we een paar grijzen haren hebben, die door jullie komen, dat we oud zijn." Lacht Hermelien. Roos en ik gaan aan tafel zitten en ik zie Albus breed glimlachen. Het blijft weer even stil en daarna hoor ik Roos haar oma vanuit dr keuken "Eten is klaar!!" roepen. Op de grote tafel verschijnt super veel eten. Iedereen begint te eten en na een tijdje begint ook iedereen weer te praten.Na het eten vraagt Lily of er iemand zin heeft om mee te gaan Zwerkballen met haar buiten. Ik wil wel maar ik ga alleen als Roos gaat. Roos en Al zeggen onmiddelijk ja en Roos neemt me mee naar buiten. "Ik weet dat jij ook wil hoor." Zegt ze al glimlachend en we lopen naar een schuurtje toe. James, Adriana, Fred II, Roxanne en Dominique lopen naar ons toe en als iedereen een bezem heeft verdelen we de groepen. Ik zit samen met Al, Adriana, Roos en Lily in een team. We spelen en al snel krijg ik warm. Ik speel als wachter en als Jager. Ardiana er Roos zijn ook jagers en Al is de zoeker. Uiteindelijk winnen we net en als we weer met onze voeten op de grond staan pakt Roos mijn hand vast en fluistert in mijn oor: "Goed gespeeld.. Maar wat ik je echt wil zeggen is dat je je niet veel moet aan trekken van mijn vader. Hij zegt dat hij ons een kans geeft en hij doet erg zijn best weet je.."
Ik knik en we lopen allemaal weer terug naar binnen. Binnen zit iedereen nu voor de zetels op de grond in een kring en ze praten heel vrolijk. We gaan er bij zitten en als ik zit merk ik pas dat ik langs Roos haar vader zit. Roos zit aan de andere kant van me en ik kijk haar met vragende ogen aan. Ze houdt mijn hand vast en knijpt er zachtjes in. Ze glimlacht zachtjes en fluistert in mijn oor: "Praat met hem. Jullie hebben best wel veel gelijk denk ik." Ik zucht en kijk dan naar Ron.
Hij staart voor zich uit en het lijkt alsof hij in diepe gedachten verzonken is. "Uhm.. hallo.. Wat gezellig is het hier, zeg." Zeg ik maar ik krijg geen antwoord. "Uhm.. Meneer Wemel- Uhm.. Ik bedoel Ron?" Vraag ik en hij kijkt me met zijn blauwe ogen aan. "Ja?" zegt hij kort en zucht. "Ik zei gewoon dat het hier gezellig is. Geen wonder dat Roos hier zo graag is." Zeg ik en hij glimlacht zacht. "Het is hier altijd gezellig. Vooral als iedereen er is." Zegt hij en ik kijk rond. Opeens vallen er Kraaienveren voor mijn voeten. Iedereen kijkt naar me. Ook valt er een briefje bij en als ik hem lees staat er op:
Malfidussen zijn geen vrienden met Wemels en Potters! Je hebt 5 minuten om weg te gaan.
L.Ik slik en kijk naar Roos. "Wat is er? Wat staat er op?" Vraagt ze en ik lees wat er op het briefje staat hardop. Als ik klaar ben blijft het even doodstil. "Wie is L?" vraagt Hugo en ik haal mijn schouders op. "Ik denk mijn Opa, Lucius. Maar hij zit nog in Azkaban dus... Ik heb gisteren ook zo een briefje gevonden met daar een kraaienveer bij. Er stond op dat hij er weer was." Zeg ik en Roos kijkt me bezorgd aan. "Ik moet naar huis." Zeg ik daarna en sta snel op. "Nee.. blijf nog even." Smeekt Roos maar ik schud met mijn hoofd. "Nee.. Het was echt heel leuk. Dank je voor alles. Maar ik moet echt weg." Zeg ik en loop naar de deur toe. "Scorp..." zegt Roos en loopt achter me aan. Ze blijft voor me staan en kust me. "Ik zie je nog via skype he?" vraagt ze en ik knik. Daarna doe ik de deur open en loop naar buiten. Even later verdwijnsel ik naar huis. Hoe wist hij dat ik bij de Wemels was? Stalkt hij me ofzo?
Heeuii..
880 woorden scorose verhaal.. Groot genoeg?? Ook goed genoeg.. Ik heb dit over een paar dagen geschreven tijdens ik Examens had dus ja.. ;D
Ik had dat gezegd in mijn verhaal over mijn leven dat ik tijdens de examens nie ging uploaden maar daarna pas. (Gister had in mijn laatste Examen..)Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...