hoofdstuk 15: Sint-Holisto

1.1K 70 8
                                    

Hoofdstuk 15..

##ADRIANA##

Ik ren achter Albus aan en ik merk dat hij naar de ziekenboeg rent.

Als we daar hijgend aankomen zien we het schoolhoofd en Albus loopt naar haar toe om te vragen wat er precies is gebeurt met zijn nichtje.

Ik ga langs hem staan en pak zijn hand vast.

Ja..

niet het allerbeste wat ik kan doen maar ja..

Ik wil laten weten dat ik er ben voor hem..

Hij is super lief voor me dus ja..

"Meneer Malfidus vondt haar bewusteloos op de grond liggen.. Ze is overgebracht naar Sint-Holisto en als je wilt mag je bij haar op bezoek.. Alleen is ze nog niet wakker.." zegt het schoolhoofd en kijkt daarna naar me.

"Jij mag ook mee als je wilt.." zegt ze vriendelijk en ik glimlach zacht.

"Dank je.." zeg ik zacht en daarna gebaart ze dat we haar moeten volgen.

"Ze ligt op kamer 9.. Ik zal je vader laten waten dat je komt.. Hij is daar met de hele familie.." zegt ze tegen Albus en hij kijkt heel verdrietig en nog een beetje geschokt naar de grond terwijl hij knikt.

We lopen naar de kamer van het schoolhoofd en gebruiken het haardrooster om in Sint-Holisto te komen.

Als we daar zijn lopen we naar de balie toe die ons verteld waar ze precies is en daarna lopen we hand in hand naar de kamer toe.

"He.. Albus.. Het komt wel goed met haar.. Ze ziet er als een sterk meisje uit met wie het vast wel snel weer terug beter gaat.." zeg ik zacht en hij glimlacht zwak naar me.

"Je bent echt heel erg lief.. Dat je mee wilt enzo.." zegt hij en ik haal mijn schouders op.

"Sorry dat onze eerste Date niet zo verlopen is als gepland maar.." begint hij daarna maar ik laat hem niet uitspreken en geef hem een kusje.

"Is niet erg.. Je kon het ook niet weten dat er iets zou zijn met je nichtje.." zeg ik zacht en doe dan rustig de deur open.

We lopen langzaam naar binnen en Albus knijpt erg stevig in mijn hand.

Heeuii..
Jeej.. nieuw deeltje..
Jeej.. ;D
#Vvl.. ;D

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3

Why can't we be together? (Scorose)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu