ALBUS
Ik ren zo snel mogelijk terug. Ik moet Adriana redden. Als ik aankom in de gevangenis loop ik naar de deur en schreeuw ik heel hard. "Adriana!" Ik hoor haar weer gillen."Adriana!" Ik blijf maar haar naam schreeuwen terwijl ik haar hoor gillen. Ik hoor voetstappen en na een tijdje staat Lucius voor me. "Kun je stil zijn voor even. Ik heb plezier met jou modderbloed vriendinnetje." Zegt hij boos en ik schud met mijn hoofd. "Goed dan. Meekomen." Zegt hij daarna en doet de deur open. Hij pakt me ruw bij mijn arm vast en sleurt me mee. We lopen de trappen op en ik zie Adriana op een stoel zitten voor een grote tafel. Bloed troomt van haar armen de grond op. Ze huilt zachtjes. Met grote ogen kijk ik naar haar en woede kookt in me. Het liefste wil ik Lucius nu slaan. Vervloeken. Hem pijn laten leiden. Lucius tovert nog een stoel tevoorschijn en zet die tegenover haar. Hij duwt me in de stoel en bind me dan vast. Woedend kijk ik naar hem terwijl hij mijn polsen traks vastbind aan de stoel. "Hier zal je wel stiller van worden." Zegt hij daarna tegen me en loopt dan naar Adriana toe. Hij tovert een mes tevoorschijn en pakt Adriana's linkerarm vast. Langzaam laat hij het mes van boven op haar arm naar beneden gaan en er verschijnt een super grote snee. Adriana gilt het uit en huilt kei hard. Ik krijg tranen in mijn ogen en beweeg hevig met mijn stoel om mezelf los te krijgen. Lucius lacht keihard.
ROOS
We wandelen verder en op een gegeven moment komen we bij een luik. Scorpius vader duwt het luik omhoog en er komt daglicht naar binnen. Ik sluit mijn ogen even en doe ze daarna langzaam open. Het licht doet pijn aan mijn ogen maar als mijn ogen eraan gewend zijn kijk ik rond. Ik zie dat Scorpius en zijn ouders al omhoog zijn geklommen. Scorpius steekt zijn hand uit om me te helpen maar ik negeer hem. Hij kijkt me even teleurgesteld aan maar als ik het zie kijkt hij snel weg. Als ik omhoog geklommen ben geef ik Scorpius toch een klein stukje op zijn wang. Hij glimlacht zwak en ik kijk rond. "En nu?" Vraagt Scorpius en ik haal mijn schouders op. "Adriana redden. Of toch Albus redden." Zeg ik en loop naar een raam. Ik kijk door het raam maar zie alleen maar een lege kamer. "Hoe gaan we in Merlijns baard hen ooit vinden?" Mompel ik zachtjes. "Roos!" Hoor ik opeens een bekende stem roepen en draai me om. Voor me staan pap, mam en Oom Harry.
Heeuii..
:) Spannendjes..... :) Haha.. :) Veel smileys!! :) :) :) :) Haha..Trouwens, dit boek heeft al 12K oogjes!!! Woop woop! Dankjee!! :) Love you .. :)Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...