Hoofdstuk 57:

638 49 6
                                    

##TOMMY##

Ik zie Roos hand in hand weglopen met Malfidus en zucht. Ze is weer samen met hem. Ik had het kunnen weten. Ik loop alleen het zwerkbalveld af. Naar het verboden bos toe. Ik moet met Lucius spreken. Als ik voor het bos sta kijk ik goed rond en als ik zeker weet dat niemand kijkt loop ik het bos in.

##ROOS##

We gaan met zijn alle naar de kamer van hoge nood. Onderweg stoppen we nog even in de keuken voor wat voedsel en drank. In de kamer van hoge nood lachen we, spelen we spelletjes, praten veel, houden een groot kussen gevecht... Voor we het weten is het al middernacht. Al had de ontzichtbaarheidsmantel van zijn vader mee dus we lopen samen van leerlingenkamer naar leerlingenkamer. Eerst gaan we naar de Grifoendor toren. Ik geef Scorp nog een dikke kus voordat ik de leerlingen kamer loop en wens iedereen slaap lekker.

##SCORPIUS##

Ik krijg nog een dikke kus van Roos en daarna loopt ze de Grifoendor leerlingenkamer binnen. Nu gaan we naar de Zwadderich. Ik denk dat Al gewoon Adriana alleen naar de Huffelpuff leerlingenkamer wil brengen. Ik loop de zwadderich leerlingenkamer binnen en verschrik me zachtjes als ik Lucius zie zitten op de bank voor de haard. Hij kijkt mij aan met een mysterieuse glimlach en ik slik. "Ik denk dat we wat grootvader kleinzoon tijd moeten doorbrengen." Zegt hij en staat op en loopt naar me toe. Hij vuurt een spreuk op me af en ik ben te laat om die te ontwijken. Ik wordt geraakt door de spreuk en val op de grond neer.

Heeuii..
Oo.. Deze keer gebeurt er iets met Scorpius!! ;( Het einde komt heeeeel langzaam in zicht zeg ik je. Dus ja.. Maar trouwens.. Ik keek zo vanochtend en zag 9,13 K oogjes!! Weetje hoe flipping geweldig da da is.. En ik dacht dat ik slecht was in Romantiek schrijven eah.. :)

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3

Why can't we be together? (Scorose)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu