##ROOS##
Een paar dagen later is het Kerstavond en de hele familie is in het Nest.Ik zit samen met al mijn neefjes, nichtjes, Teddy en Hugo in de woonkamer.Victoire en Teddy spelen met hun pasgeboren zoontje Henry en ik praat met Lily over de Hunger Games boeken.
Al komt langs me zitten met zijn laptop en ik zie hij op skype met Adriana praat. "Haai." Zeg ik en ik zie haar glimlachen. "heey Roos. Nog met Scorpius gesproken?" vraagt ze en ik schud met mijn hoofd. De volwassenen komen er ook bij zitten en het word super druk.
Ik praat even met Adriana en Al en als Adriana weg moet omdat ze met de meisjes van de dreuzelweeshuis Kerst moet vieren stelt Hugo voor om waarheid, doen of durven te doen. Om de beurt kiezen we waarheid doen of durven en als ik voor de 5de keer aan de beurt ben kies ik voor waarheid. Lily mag me een vraag stellen en ze begint te lachen. "Op wie ben je verliefd? Je mag niet liegen!" zegt ze en ik slik. Iedereen kijkt naar me en ik word een beetje rood. "Niemand." Zeg ik en ze schudt met haar hoofd. "Dat is niet waar want ik zag jou met Malfidus. Jullie kusde.." zegt ze en mijn vader kijkt me met grote ogen aan. "Nee!!" zeg ik snel en ze lacht. "Niet liegen!" zegt ze en ik kijk Al hulpeloos aan.
Mijn vader kijkt me boos aan en ik zucht. Pap kijkt me nu teleurgesteld aan en hij zegt zacht. "Roos.. Ik had je toch gezegd dat.. " verder kan hij zijn zin niet afmaken omdat oom Harry hem onderbreekt. "Ron.." zegt hij en ik krijg tranen in mijn ogen. Het blijft even stil en daarna loop ik de kamer uit. Ik ga alleen in de keuken zitten en niet veel later komt pap naar me toe. "Roos.." begint hij en ik kijk extra niet in zijn ogen. "Sorry pap maar..." begin ik maar hij knuffelt me. "Vind je hem echt leuk?" vraagt hij en ik knik. "Ik vind hem heel leuk. Hij is echt aardig. Je moet hem een kans geven." Zeg ik en hij zucht. "Okee..Maar als hij je hart breet of iets doet wat jou pijn doet vermoord ik hem." Zegt hij en ik kijk hem met grote ogen aan.
Ik veeg wat tranen uit mijn ogen en geef hem een knuffel.
Heeuii..
Oo..
Ja ik weet..
het duurde lang maar ik was druk bezig met school..
ik heb binnenkort Examens dus ja..
Niet dat ik nu al leer maar gewoon door de spreekbeurten enzo...Grtjs PotterHeadK4Ever..
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...