##ROOS##
Als de maand Januari bijna voorbij is krijg ik een brief van Zweinstein waarin staat dat op één februari om elf uur de zweinsteinsexpres vertrekt vanop perron 9 3/4 naar Zweinstein. Terug naar Zweinstein, yes!! De trein zal ook extra bewaakt worden en ze verondschuldigen zich dat dat ongeval gebeurde maar eigenlijk konden zij er niks aan doen. Adriana mocht ook twee weken na mijn date met Scorpius naar huis en Albus heeft haar mee naar zijn huis gebracht omdat hij wou bij haar zijn, haar weeshuis niet wist dat het ongeval was gebeurd wat raar is en omdat ze nu haar magie niet onder controle kan houden. Hetvis vandaag 31 januari en Scorpius en ik zijn van plan om naar Albus en Adriana te gaan. Scorpius zou me oppikken bij mijn huis rond twee uur. Het is nu vijf minuten voor twee uur en ik sta voor de spiegel. "Roos! Scorpius is hier!" Roept mam van beneden en ik ren als een malle de trap af. Onder doe ik mijn haren terug fatsoenlijk en glimlach breed naar Scorp. "Hee." Zeg ik en loop naar hem toe. "Heey." Ik geef hem een kusje en ik zie Hugo een kotsend gebaar maken. Ik trek me er niks van aan en loop naar de deur toe. "Ik ben rond vijf uur terug thuis, denk ik." Zeg ik en mam knikt. "Goed. Doe je oom en tante de groetjes van ons." Zegt ze en ik zucht. "Je ziet ze bijna elke dag. Maar oké." Scorpius had ondertussen de deur al open gedaan en naar buiten gelopen. Snel loop ik naar hem toe en geef hem nog snel een kusje op zijn wang voordat we verdwijnselen naar de Potters.
Even later zitten we op Albus kamer allemaal op het bed in een cirkel te lachen en te praten. Adriana glimlacht breed en ziet er ook sinds een lange tijd weer heel goed uit. Eerst was ze zo kei bleek maar nu heeft ze al wat meer kleur gekregen. Haar wonde bij haar oor geneest ook heel goed zegt ze en ze kan niet wachten tot ze terug naar Zweinstein gaat. Wij allemaal eigenlijk. "En ooit al iemand nagedacht over de toekomst?" Vraagt Scorpius opeens en we kijken hem allemaal verbaasd aan. "Die vraag had ik echt nooit van je verwacht." Lach ik en hij rolt met zijn ogen. "Adriana en ik gaan samen kijken voor een klein appartementje samen. En ik ga proberen Schouwer te worden." Zegt Al en adriana knikt. "En ik wil graag in Olivanders gaan werken." Zegt ze blij en ik glimlach breed. "Ik wil graag op het departement van Mystificatie werken. Verder heb ik nog geen plannen." Zeg ik en Scorpius kijkt me geschokt aan. "En ik dan?" Vraagt hij lachend en ik zucht. "Wat is er met jou?" Vraag ik en hij lacht. "Wel.. Ons.. Wij.. Nee, niks.. Geweldig zeg. En ik ga trouwens ook voor een Schouwers opleiding." Zegt hij en ik duw hem zachtjes tegen zijn zij. "Wie zegt dat wij aan het einde van het jaar nog samen zijn. Niet dat ik niet van je hou want ik hou juist heel veel van jou. Maar Al en Adrian die... Je ziet gewoon dat.. Het is duidelijk dat zij voor elkaar bestemt zijn. Aliana power, niet." Zeg ik en Adriana lacht. "Aliana?" Vraagt ze en ik knik. "Adriana plus Albus is Aliana, denk ik. Of anders adrilus of albiana ofzoo.. maar die klinken niet zo goed." We lachen en daarna vraagt Al: "En Roos en Scorpius dan?" "Makkelijk toch, Scorose. Scor van Scorpius en Ose van Rose, de Engelse naam van Roos." Zegt Adrian en ik kijk haar verrast aan. "Scorose.. Hmm.. Nog niet zoo heel slecht." We lachen. Scorose.. Goed verzonnen Adriana. Scorose. Schattige naam.Heeuii..
Ik ben echt bijna dood (figuurlijk dan) maar toch schrijf ik dit nog speciaal voor jullie. Wat me trouwens ook opvalt is dat veel mensen lezen maar niet op het sterretje drukken. Waarom niet? Effe serieuse vraag. Maar het is ook nie bij alleen dit verhaal maar ook bij de andere.. ;DGrtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...