Hoofdstuk 19.
##ALBUS##
Een paar weken gaan weer voorbij en vandaag is de eerste wedstrijd tegen Grifoendor..
Roos is weer helemaal beter maar soms lijkt het als ze van de planeet weg is..
Ze zegt ook dat ze vaak nachtmerries over een man in een zwart pak en het moment net voor dat ze botste enzo..
Maar voor de rest is alles goed..
Roos en Scorp zijn ook weer beste vrienden..
Dat is goed..
Nu hoef ik tenminste niet de andere links laten liggen..
Ze zijn alle bij mijn beste vrienden en ik zou echt niet kunnen kiezen tussen hen.
Maar dat hoef ik gelukkig ook niet..
"Al??" vraagt Adriana en ik schrik op.
"Huh?? wat??" vraag ik en ze komt langs me zitten aan de zwadderich tafel.
Ze lacht even en zegt daarna:
"Je moet wat eten.. En ik wou je geluk wensen.."
Ik geef haar een kusje op haar wang en kijk in haar mooie ogen aan.
"Je komt toch kijken he??" vraag ik en ze knikt.
"ja.. Maar ik wou je ook zo geluk wensen want ik denk dat je het wel nodig hebt.. Griffoendor is altijd al een sterke tegenstander geweest.." zegt ze en staat dan recht.
"Maar ik moet gaan anders zijn de beste plaatsen al weg en ik wil mijn vriendje heel goed zijn hoe hij zwerkbalt.." zegt ze en geeft me nog een kusje.
Daarna looptvze weg en hoor ik Scorpius hard hoesten.
"Ziek aan het worden Malfidus?? " lach ik en hij schudt met zijn hoofd.
"Nee.. Maar moet da altijd.. Da gekus enzo..??" vraagt hij en ik haal mijn schouders op.
"Vind je het stom dat ik.. De nerdie van ons tweeën.. een vrieninnetje hebt en jij niet??" lach ik en hij kijkt me boos aan.
"Ach.. Kom op Scorp.. Je moet gewoon op een meisje afgaan en haar vragen.." zeg ik en hij rolt met zijn ogen.
"Wat als Roos nee zegt??" vraagt hij en hoor opeens Roos achter me vragen:
"Waarop zou ik nee moeten antwoorden??"
Scorp en ik kijken elkaar aan en slikken.
"Uhm..Wel.. Onze toverdranken huiswerk.. We.. We hebben het nog niet gemaakt en.." stotter ik en ze lacht.
"Nee.. Maak het maar zelf.. en trouwens.. Scorp is toch goed in toverdranken.." zegt ze en kijkt me vragend aan.
"Wel.. In het maken van toverdranken.. Maar niet over wie die tovderdrank heeft uitgevonden en wanneer en hoe enzo.." zegt hij snel en ze knikt.
"Wel.. Ik kwam gewoon even geluk wensen want.. De kans is heeeel klein dat je van Grifoendor wint.." zegt ze en loopt daarna weg.
pffieew..
Zou Roos meer hebben gehoord..
ik hoop het niet voor Scorp..
Heeuii..
I know..
niet het allerbeste hoofdstukje maar okee..
Ik heb trouwens een kleine writers block op het Ronks verhaal.. Dus.. ;(grtjs PotterHeadK4Ever..
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...