Hoofdstuk 3..
De volgende ochtend loop ik alleen naar de les. Ik heb nu verzorging van fabeldieren. Pff.. Als ik daar ben zie ik Albus staan bij een jonge met blonde haren.
Scorpius.. Pff.. Ach ja.. Nog 1 jaar vol houden en dan hoef je hopelijk zijn lelijke kop niet meer te zien tenzij.. Tenzij hij ook op het ministerie gaat werken.. Hopelijk niet want ik wil hetzelfde gaan doen als mijn moeder doet.. Ze heeft me bijna de hele zomer het me uitgelegd wat haar job nu eigenlijk is en ik moet zeggen.. Ik wil heel graag dat ook doen.. Ik ga langs Albus staan en we zeggen zachtjes hallo tegen elkaar. "Goed geslapen?" vraagt hij en ik knik. "Jij??" hij knikt ook. "Ik ook.." zegt Scorpius opeens daarna lachend en Albus lacht mee. Ik kijk Scorpius boos aan en kijk daarna boos weg. "He Al.. Volgens mij is kleine roosie boos.." lacht hij en ik rol met mijn ogen. "Noem me niet zo!!" zegt ik kwaad maar hij bezig. "Aw.. Kan kleine Roosie niet tegen als ik haar zo noem.. As.. Hoe zielig!!" lacht hij nog harder en ik ga boos voor hem staan. We staan best wel kort tegenover elkaar en we kijken elkaar heel boos aan. Ik haat hem.. Ik sla hem kei hard in zijn gezicht en Albus komt tussen ons staan. Ik zie dat Hagrid naar ons toe komt en ik raak in paniek. O.. Nee.. Hij heeft het gezien en gaat me nu naar het schoolhoofd sturen.. Nee.. Ik.. Ma gaat boos zijn.. Uhm... "Roos.. Scorpius.. Naar het schoolhoofd nu.." zegt hij op een rustige manier en ik loop met tegenzin terug naar het kasteel.
Ik zit op een stoel tegenover het schoolhoofd en langs me zit Scorpius. "Juffrouw Wemel.. Ik ben diep teleurgestelt in je.." zegt prof Anderling en ze zucht diep. "Het was zijn schuld.. Ik had gezegd dat hij moest ophouden maar dat deed hij niet.." probeer ik me te verdedigen maar het schoolbord schudt met haar hoofd. "Sorry.. Dan had u nog niet zo moeten reageren en hem slaan.." zegt ze en ik zucht. "Ik geef jullie beide straf omdat mnr. Malfidus jou niet moest uitdagen en jij, juffrouw Wemel moest hem niet slaan.. In de loop van de week kom jullie je straf te weten.. Jullie mogen gaan naar jullie volgende les.."
"Dank je.." zeggen Scorpius en ik tegelijkertijd en ik kijk hem snel boos aan voordat ik weg loop.
Heeuii..
Normaal zou ik gisteren schrijven maar ikwas te druk bezig met chocolade eten.. ;D
Haha...Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3 <3
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...