ROOS
Als we allemaal vastgebonden zijn en aan de grote tafel zitten kijk ik vragend naar mijn vader. "Wel... Ik stel voor dat we beginnen met de pret." Zegt Lucius en zet een paar stappen in de richting van Scorpius. "Help je me?" Vraagt hij aan Scorpius. Met zijn toverstok wijst hij naar Scorp toe en fmuistert wat. Scorpius kijkt naar Harry. Harry knikt en Scorp zegt: "Ja, is goed." Met grote ogen staar ik naar hem. Waarom wilt hij hem nou helpen? "We beginnen met de jongste Wemel." Zegt Lucius, maakt Scorpius los en loopt dan naar me toe. "Dus, Wezel? Klaar om wat plezier te hebben?" Vraagt hij daarna en ik schud hevig met mijn hoofd. "Laat me gaan!" Roep ik en kijk naar Scorp. Scorp schudt met zijn hoofd en kijkt naar zijn opa. "Wat gaan we met haar doen?" Vraagt hij aan hem en Lucius lacht. "Jij gaat hetzelfde doen wat ik met dat modderbloedje heb gedaan." Hij geeft Scorp een mes en zet dan een paar stappen van me af. Scorpius aarzelt even en ik kijk hem met tranen in mijn ogen aan. "Scorp. Niet doen. Please." Smeek ik maar Scorpius schudt met zijn hoofd. "Ik moet het doen." Zegt hij. We kijken elkaar even recht in de ogen aan en schreeuw het daarna uit. Ik voel pijn al over mijn arm. Waarom Scorp? Waarom?
ALBUS
Terwijl Scorpius, de verader, Roos pijn doet proveer ik me los te maken. Pap had een extra toverstok en had een klein zakmes tervoorschijn getoverd. Nu snij ik het touw los. Als ik het touw los heb geef ik het terug door naar pap en krijg ik zijn toverstok. Langzaam terwijl lucius kijkt hoe die fucking klootzak van een Scorpius roos pijn doet sta ik op en vuur ik een spreuk op hem af. De spreuk raakt hem en hij valt om. "Argh! Scorpius!Grijp hem!"roept hij en Scorpius springt op me af. Ik sla hem vol in zijn gezicht en we beginnen te worstelen. Paps toverstok ligt valt op de grond. Vanuit mijn ooghoeken zie ik hoe pap zich bevrijd. Hij staat op en loopt naar de toverstok toe die een eindje verderop was gerold. Pap begint met de toverstok te duelleren met Lucius. Goed zo pap! Vermoord hem!
Heeuii..
Ja... Lekker spannend .. Schrijf snel verder.. Ik weet het.. :) Dit is een stukje voor @DaanCL2003 .. Volg hem even als je hem nog nie volgt .. hij heeft bijna de 100 volgers gehaald en dat verdient hij.. ;) hij verdient zelfs meer volgers.. ;) Dus ja..Grtjs PotterHeadK4Ever.. ♥♥
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...