hoofdstuk 53: Lucius Plan

653 60 13
                                    

##TOMMY##

Als Malfidus weg is kijk ik Lucius aan. "Hou je aan het plan, begrepen!" Sist hij en ik zucht. Ik wil dit niet. Maar het moet. Anders gaat mijn zusje, Elise, eraan. Maar ik wil Roos ook niet dood. Ik wil dat geen van bijde dood gaat. Maar ik moet kiezen en dan liever Roos dood dan Elise. "Goed. Maar dan blijf je van mijn zusje af!" Zeg ik en hij knikt. "Ik ga mijn kleinzoon een lesje leren omdat hij zo brutaal doet." Hij lacht eng. "Wat jij wilt. Scorpius kan me helemaal niks schelen. Hij mag zelfs dood zijn voor me." Zeg ik en loop dan weg. "Over een week gebeurt 'Het'!!" Roept Lucius me nog na. Nog maar een weekje met mijn Roosje en dan gaat ze dood. Samen met al haar familie. Wacht... Maar Elise's vriendje. Die Hugo, of hoe hij ook heten mag. Die is toch het broertje van Roos. Damm... Hoe ga ik dat oplossen? Ach ja.. Ze zal vast wel een nieuw vriendje krijgen. Ik ga op zoek naar Roos en als ik haar vindt, in een verlaten gang zittend tegen een muur, ga ik langs haar zitten en geef ik haar een kusje. "Is er iets, Roosje?" Vraag ik en ze haalt haar schouders op. "Ik voel me nog best wel rot over Scorpius." Ze legt haar hoofd op mijn schouder. "Pff.. Wat kan Malfidus je nu wat schelen? Hij is een Zwadderaar." Zeg ik en ik hoor haar zuchten. "Niet alle Zwadderaars zijn slecht." Zegt ze. Het blijft even stil. Één week. Ik wil meer. Ik wil haar niet dood. Ik moet het nu al uitmaken. Dan kan het plan niet doorgaan. Want het plan gaat als volgt: Ik leid Roos naar het verboden bos, 's nachts, en dan wordt ze daar vermoord. Daarna gaat Lucius naar de Potters en Wemels en vemoord hun terwijl ze allemaal slapen. Als ik het nu uitmaak met haar volgt ze me niet naar het verboden bos want dan is ze boos op me. "Roos." Ik schraap mijn keel en slik. "Ik maak het uit."

Heeuii.
Oo.. K zag ook zo een paar dagen geleden dat dit verhaal al meer dan 8K oogjes heeft in het totaal. Hoe flipping geweldig!!! ;D Thnx iedereen die dit verhaal leest.

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3

Why can't we be together? (Scorose)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu