Hoofdstuk 67:

530 40 4
                                    

RON WEMEL

Samen met Harry en Hermelien lopen we verder. Harry mompelt zachtjes wat over Albus vriendinnetje en Albus zelf en ik kijk rond. Het voelt net weer als toen we op Gruzelementenjacht gingen. Toen deden we ook veel dingen stiekem enzo. Maar ja... Dat is al lang geleden. Nu ben ik oud. Heel oud. Het is al zeker 25 jaar geleden. (Ik tel met Teddy Lupos.. Als ik het goed heb is Teddy 10 jaar ouder dan Lily en lily is 15.. Dus Teddy is 25 en Teddy is geboren in het jaar dat ze op Gruzelementenjacht gingen.) Ach ja.. In de verte zien we een paar mensen staan. Ééntje loopt naar een raam van het huis en kijkt erdoor. "Kom. Kijken wie dat zijn." Zegt Hermelien en ik knik. Snel lopen we hand in hand daar naar toe met Harry langs ons. Hij mompelt nog steeds en ik slaak een diepe zucht. "Maat, we zullen haar wel vinden." Zeg ik en hij kijkt me aan. "Maar wat als er iets ergs met haar is. Ik bedoel... Ze is een heel aardig meisje enzoo maar Albus zal me vermoorden als hij weet dat wij haar zijn kwijtgeraakt." Zegt hij. "Ja, tuurlijk. Albus gaat je echt vermoorden. Kop op maat. Er zal wel niks met haar zijn." Dat laatste lieg ik want ik weet dat de kans groot is dat er wel iets is met haar. We staan nu bij de groep mensen en kijk om me heen. Ik zie de Malfidussen en ... Degene die naar het raam liep is... Roos. "Roos!" Roep ik en ze draait zich om. Hermelien rent naar haar toe en geeft haar een knuffel. "Roosje.." Hoor ik haar zeggen en Ik moet glimlachen. Gelukkig. Alles is goed met haar. "Mam... Albus..." Zegt Roos en ze kijkt naar Harry. "Hij.. Hij is binnen. We kregen ruzie want we hoorden iemand gillen en hij dacht dat dat Adriana was, wat niet kan want ze is op school, en hij ging terug want wij hadden een geheime weg naar buiten gevonden en nu is hij binnen." Zegt ze en Harry wordt bleek. "We moeten echt naar binnen." Zegt Scorpius en Harry knikt. "Uhm... En over Adriana.." Zeg ik. "Wel.. Ze is hier wel, ze wou met ons mee en wel ja... Lucius heeft het gemerkt dat ze mee was en haar van ons afgepakt." Vervolg ik en Roos kijkt me met grote ogen aan. "Ja, Sorry." Zeg ik en Ik merk dat Harry naar de grond kijkt. Hij voelt zich echt rot. "Maar kom. We verliezen hier tijd. Laten we naar binnen gaan en Lucius een koekje van eigen deeg geven. Hij kan zeker niet op tegen HijDieVoldemortVersloeg." Grap ik en stoot met mijn elleboog tegen harry. Hij glimlacht flauwtjes en snel lopen we allen verder.

Heeuii..
Oo.. Samen staan we sterk eah.. :) Een hele groep is het nu tegen Lucius. Zo gaan ze Adriana en Albus toch redden, of niet? :)

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3

Why can't we be together? (Scorose)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu