##ALBUS##
Ik blijf de hele tijd bij haar zitten en luister soms als ze kreunt dat alles wel goed komt. Maar komt dat wel zo? Ze is er erg aan toe zeggen de Helers en ze hadden me daanret, toen ze zagen dat Adriana wakker was en ze haar onderzocht hadden, dat ik erg veel geluk had dat ze nog wakker was geworden. En ze zeiden dat haar hersenen nooit meer honderd procent zoals vroeger zouden werken. Dzt als ze terug ging naar Zweinstein, en dat gaat ze hoor, dat ze het erg moeilijk zou kunnen hebben met de lessen. Maar ik zei dat ik haar dan gewoon zou helpen. Ik hou van haar. Wat er ook gebeurt of wat er ook maar is, ik hou van haar en blijf van haar houden. Adriana slaapt nu en ik besluit maar, omdat het twaalf uur 's nachts is, om ook maar te gaan slapen. Ik schuifel langzaam voorbij Roos bed naar mijn bed toe.
##SCORPIUS##
Twee dagen daarna mogen Roos en Al uit Sint-Holisto. Ik heb een leuke 'date' gepland voor mij en Roos voor wat afleiding. Al blijft volgens mij toch gewoon bij Adriana volgens mij. Roos en ik lopen nu hand in hand naar een groot open veld. Ze kijkt me soms nieuwschierig aan en ik glimlach breed. We lopen nu door een bos en je hoort de takjes zachtjes knappen als we er op staan. Als we bij het open veld aankomen tover ik twee bezemstelen, een slurk en drie ringen die in de lucht zweven tevoorschijn en kijk Roos uitdagend aan. "Zin om wat te zwerkballen?" Ze knikt en ik geef haar de bezem. "Ik zal de wachter zijn." Zeg ik en stijg op en vlieg naar de ringen toe. We spelen wat en laat soms expres de slurk door. We praten, lachen en kussen veel.
"Dit moeten we vaker doen." Zegt Roos als we na een hele tijd spelen langs elkaar op de grond liggen. Ik geef haar een kusje op haar wang en knik. "Hoe zou het nu met Adriana zijn?" Vraagt ze en ik haal zachtjes mijn schouders op. "Hopelijk goed. Ik vind het ook erg voor Al. Stel je voor dat ik zo was." Zucht ik en het blijft even stil. "Maar het komt toch allemaal oké, toch? Ik bedoel. Misschien dat er toch nog iets zichtbaar zal zijn maar ze word weer beter, toch?" Vraagt ze en het blijft even stil. "Al vertelde dat door haar hersenschudding + die wonde kort bij haar hoofd gaat ze het moeilijker hebben als ze terug naar school gaat. Maar Al gaat haar natuurlijk helpen." Ik sta langzaam op steek mijn hand naar haar uit. Ze neemt hem vast en staat ook op. We lopen in stilte hand in hand terug.Heeuii..
Srry als het laatste deel een beetje slecht is.. :SGrtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...