##SCORPIUS##
Ik loop op het perron terug naar de trein toe. Ik heb nog even dag gezegd tegen oma omdat pap en mam er weer niet waren. Pff... Wanneer wel eigenlijk? "Scorpius!" Hoor ik iemand roepen en ik kijk om heen. In de verte zie ik Lucius. Hij heeft zich 'vermomd' alleen zie ik aan zijn lange blonde haren dat hij het is. Ik loop naar hem toe en zucht. "Wat is er? Sorry hoor, maar ik moet mijn trein halen." Zeg ik bot. "Weet je zeker dat je op die trein wilt stappen?" vraagt hij met een gemene glimlach en ik kijk hem vragend aan. "Hoe bedoel je?" "Dat zul je wel merken of horen." Hij lacht gemeen en verdwijnseld dan. Achter me hoor ik de trein vertrekken en ren er snel naar toe. Nee!! Ik loop de trein nog een stukje na en stop dan. Ik heb de trein gemist... Ik heb de trein gemist...
##ROOS##
Ik ga weer bij Al en Adriana zitten en zucht. "Heb je hem gevonden?" Vraagt Al en ik schudt met mijn hoofd. "Nee. Waar zou hij toch kunnen zijn? Zou hij de trein gemist kunnen hebben?" Vraag ik en hij haalt zijn schouders op. Ik pak een boek uit mijn koffer en begin te lezen. Na een hele tijd rijden stopt de trein opeens. "Huh? Waarom stoppen we?" vraagt Adriana en Al haalt zijn schouders op. Hij kijkt uit het raam en ik doe de deur open en kijk op de gang. Wat verder hoor ik een meisje gillen en ik kijk Al vragend aan. Opeens komt er allemaal zwarte rook op ons af en doe ik de deur snel dicht maar de rook komt toch binnen. "Wat is dit spul?" Vraagt Adriana en ik haal deze keer mijn schouders op. "Het lijkt op duistergruis van de fops shop van oom George maar het is toch nog iets anders." Zegt Al en er komt zo veel rook binnen dat ik amper nog iets kan zien. De trein vertrekt weer maar niet veel later knalt er iets tegen onze wagon aan. De wagon valt om en ik kom met een harde knal tegen het glas dat breekt.
Heeuii..
Oooooooooooooooooo.... Omg!! Was er aan de hand???Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...