##ROOS##
Ik blijf nog nog twee dagen in de ziekenzaal en daarnamag ik terug naar de grifoendor slaapkamers. Ik heb niks tegen Scorpius gezegd over die kus met Tommy. Ik wil hem niet boos maken. Tommy heeft er ook nog niks over gezegd. Hij ligt nog in de ziekenzaal en de kans is groot dat hij nooit meer kan lopen. Ik loop nu alleen naar Bezweringen toe. Ik moet het Scorpius zeggen. Hij moet het weten. Maar hij gaat boos zijn. Heel boos. En hij zal denken dat ik niet van hem hou. En dat ik nog van Tommy hou. Maar dat is niet zo, denk ik. Arghh.. Ik zucht diep en ga dan als ik bij het bezweringenlokaal aankom op de plaats zitten waar ik altijd zit. Helemaal vooraan.
De hele les kan ik niet opletten. Ik moet steeds aan die kus denken. "juffrouw Wemel? Zou u alsjeblieft met je hoofd bij de les blijven?" Vraagt meneer Bannings en ik knik.
Als alle lessen voorbij zijn ga ik onder een boom zitten bij het meer. Het is best nog wel koud buiten maar dat maakt me niet uit. Even later komen Al en Adriana bij me zitten en praten we wat.
##SCORPIUS##
"Wil je voor mij even tegen madamme Plijster zeggen dat de plantjes bijna klaar zijn?" Vraagt professor Lubbermans na de les aan me en ik knik. "Tuurlijk." Ik loop fluitend naar de ziekenzaal toe. Ik ben zo blij. Waarom? Geen idee. Misschien omdat alles goed is met mijn Roos. Kan. "Madamme Plijster?" Roep ik vragend als ik de ziekenzaal binnen kom maar krijg geen antwoord. "Hé Scorpius." Hoor ik een bekende stem zeggen. Tommy. "Wat is er?" Vraag ik bot en loop naar hem toe. "Je vriendinnetje kan goed kussen, vind ik." Ik kijk hem vragend aan. "Heeft ze het je niet verteld. Twee dagen geleden heeft ze me gekust. En het was lekker." Ik kijk hem boos en ongelovig aan. "Vraag maar aan haar." Een grijns verschijnt op Tommy zijn gezicht. "Iemand riep me?" Hoor ik madammr Plijster daarna roepen en ik draai me om. "Ja. Ik moest van professor Lubbermans zeggen dat de plantjes bijna klaar zijn." Zeg ik en ze knikt. Ik loop boos weg. Zou Tommy gelijk hebben? Ik loop naar buiten en zie Roos met Al en Adriana onder een boom zitten. Boos loop ik naar hun toe en blijf voor Roos staan. "Is het waar dat jij Tommy hebt gekust twee dagen geleden terwijl jij wel MIJN vriendinnetje bent?!" Vraag ik bot en ze kijkt me met grote ogen aan. "Scorpius.. Ik.." Begint ze.
Heeuii..
Oo.. Boze Scorp. Einde liefde Scorose??Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...