hoofdstuk 8: Booss..

1.2K 74 6
                                    

Hoofdstuk 8..

##SCORPIUS##

Bah.. ze kussen..Gatver.. Ik moet hier echt weg.. Ik kijk naar Albus en hij gezien waar ik naar keek."ach.. laat ze.. Trek het je nie aan.." zegt hij en ik knik.We drinken onze boterbier op en lopen dan terug naar het kasteel.Bij het grote meer hoor ik iemand roepen: "Albus!! Scorpius!! wacht!!"Het is Roos.Ze rent naar ons toe en ze kijkt geel blij. "heey.. en hoe was het??" vraagt Al en ze glimlacht breed."Heel leuk.. " antwoorde ze en doe mijn best om niet boos weg te lopen."En jullie??" vraagt ze en ik haal mijn schouders op. "Uhm.. ja was wel leuk.." zeg ik en kijk naar haar. "Is er iets??" vraagt ze en ik schud snel met mijn hoofd. Hoe weet ze dat…?? "Ik ben gewoon moe.." zeg ik snel en loop weg.

##ROOS##

Waarom loopt hij weg?? Het komt bast omdat ik hem afgewezen heb...Hij heeft me vast gezien met tommy en vindt me nu vast stom ondat ik niet met hem ging, als vrienden, maar wel met een jongen die ik amper ken.. eigenlijk..  Ik keb Tommy nu wel beter..Hij is lief.. Schattig..Sterk..Slim.. Een goede kusser.. agh ja.. weet je.. ik kan ok niet iedereen gelukkig maken.. maar ik voel me wel schuldig..

Heeuii..
Klein stukje.. denk ik..
Een goede?? buh.. ;D
Ik wil pandabeertje_tessa bedanken voor haar mooie tekening.. ;D

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3 <3

Why can't we be together? (Scorose)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu