hoofdstuk 61: ontvoering.....??

602 47 5
                                    

##ROOS##

We wachten een tijdje. "Pff... Wachten duurt lang." Zegt Al. Ik kijk op mijn horloge. "We zitten hier nog maar acht minuten en vierenvijftig seconden." Ik hoor hem zuchten. "Dit gaat nog erg worden." Zegt hij en ik lach. "Jij wou hier zitten en wachten." Hij rolt met zijn ogen en rekt zich uit, toch zover hij kan. We zitten samen in een boom. Veel ruimte is er dus niet. "Hoelaat is het trouwens?" Vraagt hij en ik kijk terug op mijn Horloge. "Nog drie minuten en dan is het drie uur." Hij zucht. "Nog drie minuten dus." Ik knik. "No shit sherlock." We lachen even. Ik hoor wat geritsel en kijk rond. Ik zie Lucius rondlopen. "Kijk daar." Fluister ik en wijs naar hem. Ik kruip zo stil mogelijk uit de boom. Albus volgt me en we lopen naar Lucius toe. Lucius staat met de rug naar ons toe en als we voor hem staan zegt hij opeens: "Ik wist wel dat jullie zouden komen." Hij draait zich vliegensvlug om en voor ik iets kan doen vuurt hij spreuken op ons af. Ze raken ons en we vallen op de grond neer.

##ADRIANA##

Ik zit fijn aan het meer met mijn andere vriendinnen en zie Roos en Albus naar het verboden bos gaan. Ik staar haar hun met een bezorgde blik. Wat zijn ze van plan? "Adriana?" Vraagt Maaike en ik schrik op. "Uhm..Ik moet nog iets dringends gaan doen besef ik me nu pas." Ik sta op en pak mijn spullen bijeen. "Doeg meiden." Zeg ik en loop een stukje naar het kasteel toe. Daarna ren ik wat verderop naar het verboden bos toe. Ik loop het bos in. Wat verderop zie ik Al en Roos lopen en volg hen stiekem. Ze kruipen op een gegeven moment samen in een boom. Ik ga achter die boom staan en wacht. Ik luister mee met wat ze zeggen en na een tijdje zie ik ze uit de boom kruipen. Ook staat er een man met lang blond haar wat verderop. Ze lopen naar hem toe. Ik kijk toe hoe de man iets zegt en zich dan omdraait. Hij vuurt allemaal spreuken af die Roos en Al raken en ik kijk er geschrokken naar. Daarna neemt de man hen mee. W... wat?... Waarom ontvoerd hij hen nu?? Als de man weg is ren ik als een malle het bos uit naar het kasteel toe. Ik moet dit vertellen aan het schoolhoofd!

Heeuii..
oo.. Spannend!! Trouwen ik heb 10K oogjes op dit boek!! Hoe Swek.. Hoe Koel.. Hoe Sjtoer! Echt!! Jullie zijn geweldig!!

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3

Why can't we be together? (Scorose)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu