hoofdstuk 51: Tijdje verder

657 57 14
                                    

##ROOS##

Stilletjes aan wordt het weer steeds warmer en warmer en het is nu begin april. Tommy kan niet meer lopen dus ben ik de hele tijd bij hem om hem te helpen. Met Al praat ik soms nog maar Adriana en ik gaan wel nog veel om. Ze vindt het erg over mij en Scorpius. Ik mis hem wel maar ik heb Tommy. Eerst deed hij nog wat stom maar nu is hij echt geweldig. Als ik Scorpius tegen kom en we perongelijk eens in elkaar ogen aan kijken kijkt hij snel weg met een 'IkMisJeEigenlijkHeelErgMaarIkHaatJeNu' blik. Het doet me pijn als ik hem zie en probeer ook niet zoveel over hem te denken. Wat niet lukt want ik voel me best wel rot dat hij er zo is achter gekomen. Ik moet het terug goed maken. Ik wil terug vrienden met hem zijn. Of meer... Nee Roos! Tommy! Maar hij krijgt super veel aandacht nu van andere meisjes en dat vindt je toch niet leuk. Ik moet er mee leven. Maar.. Tommy! Ik loop door de gangen van het kasteel. De laatste les is net gedaan met de Zwadderaars. Al roept dat ik op hem moet wachten en ik blijf staan. Hij komt samen met Scorpius naar me toe gelopen. "Hee Al, Scorpius." Scorpius naam komt er moeilijk uit. "Wemel." Zegt hij en ik bijt op mijn lip. En wat nu? "Kom. Ik had met Adriana afgesproken bij het meer. Misschien dat jij ook wilt mee komen, Roos?" Vraagt Al en ik zucht. "volgens mij wou Wemel naar haar vriendje gaan." Zegt Scorpius bot. "Misschien wel." Zeg ik wat te fel en draai me om. Ik loop weg. Naar Tommy toe. Ik haat het dat Scorpius zo doet. Maar ja... Ik heb hem wel erg veel pijn gedaan. Ik loop naar de bibliotheek toe, waar Tommy vaak is.

Heeuii..
oo.. ;D Ik weet het.. Roomy (of hoe je het ook wilt noemen) is slecht en blah blah.. Weet je.. Altijd Scorose de hele tijd is het ook saai.. ;P

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3

Why can't we be together? (Scorose)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu