Heeuii.. even zeggen dat hier miss een paar lelijke woorden in komen.. T kan want Albus is boos.. :) voor de 5sos fans eah.. ja.. k ben er nu ook tje en k ben nu amnesia aan het luisteren.. :) maar goed.. geniet van dit stukje..
SCORPIUS
vechtend tegen de tranen en de pijn worstel ik met Albus. Waarom heb ik ooit ja gezegd. Omdat Harry gebaarde dat het moest. Hij knikte eigenlijk toen ik hem snel vragend aan kijk. En nu ben ik met me beste vriend aan het vechten, heb ik mijn vriendinnetje pijn gedaan en denken ze nu dat ik een verader ben. "Al." Zeg ik zachtjes maar hij reageert niet. Ik krijg een stoot in mijn maag en zak in elkaar. "Al." Zeg ik al wat harder en hij kijkt me nu aan. "Wat? Fucking verader!" Hij valt me terug aan en ik schreeuw. "Al!" Hij kijkt me geschrokken aan en ik steek mijn handen in de lucht. "Watje..." hoor ik hem mompelen en ik zucht. "Ik hoor bij jullie. Ik speel gewoon mee." Zeg ik wat zachter en zie in mijn hooghoeken dat Harry en Lucius nig aan het duelleren zijn. Lucius zijn toverstok vliegt uit zijn hand en hij staat nu onbewapend voor Harry. Hij lacht heel hard en als Harry net een toverspreuk wil uitspreken om Lucius zijn handen vast te binden, pakt Lucius ongezien een nieuwe toverstok en wijst hem op Harry. Harry kijkt verbaasd en lijkt totaal even de kluts kwijt. Hij wordt geraakt door een spreuk en valt op de grond. Ik kijk snel naar Albus en loop daarna snel naar de keuken. Uhm... waar liggen die toverstokken van ons?? Uhm... hevig doorzoek ik alle kastjes en vind ik uiteindelijk de toverstokken. Snel pak ik ze en loop stiekem met ze terug. Ik zie dat Lucius weer druk aan het duelleren is met Harry. In geef Albus zijn toverstok terug. Hij kijkt me vragend maar boos aan terwijl ik dat doe maar negeer hem. Snel loop ik naar Roos en maak haar los. Ze kijkt me huilend aan met een boze blik. Damm... Ach ja.. Ik moet nu gewoon denken aan hier wegkomen. Als ik haar los heb geef ik haar toverstok terug en ga daarna naar mijn ouders. Als ik hun ook los heb geef ik hun ook hun toverstok terug. Ze kijken me vragend aan. Ze vertrouwen me dus ook niet.
Heeuii..
Nieuw deeltje!! :) Jeej!! Haha. Ja.. niemand vertouwd Scorpius meer.. Oo.. En hoe zit het dan tussen Roos en Scorp?? Hmm.. :3Grtjs PotterHeadK4Ever.. ♥♥
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...