hoofdstuk 40: Verhaal en Dood?

776 61 24
                                    

##ROOS##

Ik word weer wakker maar dan op een andere plek. Heel veel helers staan rond me en ik kan me amper bewegen. Pijn. Super veel Pijn. Ik probeer mijn ogen open te blijven houden maar het lukt niet. Telkens doe ik ze weer toe. Wat is er allemaal aan de hand? Mijn hart gaat als een gek tekeer. Bonk bonk bonk. Wat is er met mij aan de hand. Als ik mijn ogen weer een tijdje open kan houden zwaait er een hele met zijn hand voor mijn ogen en zegt wat. Wat hij of zij zegt versta ik niet. Ik voel een prik in mijn arm en alles word weer zwart.

##SCORPIUS##

Ik wacht bij Al en Adriana op nieuws van Roos. Ze was opeens buiten bewust zijn geraakt. Mijn mooie Roos. Haar hele familie is hier ook en wachten ook op nieuws. Het blijft de hele tijd stil. "Uhm.. Scorpius? Hoe wist je eigenlijk dat er iets was met de trein?" Vraagt Roos haar moeder opeens. "Uhm... Wel ja.. Lang verhaal." Zeg ik en kijk rond. "We hebben tijd genoeg." Zegt Al en ik slik. "Uhm.. Ja.. Das wel waar.. Okee.. Wel.. Uhm.. Hoe moet ik het zeggen." Stotter ik en ik zie Roos haar vader me vragend aankijken. "Het zit zo... Die kraaienveer van toen, hé. Wel vanaf Kerstavond heb ik ze over heel mijn huis gevonden met heel soms een briefje er bij. En op een gegeven moment lag er een spoor er van en die heb ik dus gevolgd. Dat spoor leed naar de zolder en daar ontmoete ik mijn Opa, Lucius. Hij is blijkbaar uit Azkaban. En die vertelde me dat ik uit jullie buurt moest blijven enzo en ik zei dat ik dat niet ging doen want ja, ik hou van Roos. Uhm.. Nou vanochtend. Toen ik op de trein wou stappen kwam ik hem weer tegen en hij zei zoiets van wil je wel op de trein stappen enzoo. Dus ik vragen hoezo maar hij gaf daar geen antwoord op want hij verdwijnselde. Toen wou ik op de trein stappen maar die vertrok. Dus was ik te laat en ging ik naar huis toe. Thuis hebben oma en ik een brief gestuurd naar Zweinstein en ben toen naar boven gegaan want daar staat mijn dreuzel laptop want ik dacht dat Roos misschien haar laptop had meegenomen. Dus ik haar via dat Skype ding bellen en er werd opgenomen maar niet door haar. Nee..Lucius nam op en liet me haar zien dus ik daarna vliegensvlug maar onder om oma te vertellen en ja toen hebben we de Schouwers geinformeerd." Als ik klaar ben met het hele verhaal blijft het stil. "Dus... Lucius heeft dit gedaan?" Vraagt Ron en ik knik. "Ik denk het wel." Voor hij iets kan zeggen komt er een heler naar ons toe gelopen en zegt: "Ze is dood."

Heeuii..
Oo.... Dood?! Nee!!! ;D

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3

Why can't we be together? (Scorose)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu