##ROOS##
"Geen sprake van!" Zegt het schoolhoofd kwaad en kijkt ons streng aan. We hebben net haar de brief laten zien en gezegd wat we wouden doen. "Maar..." Begint Al maar ze schudt hevig met haar hoofd. "Helemaal niet! Stel jullie voor dat er dan iets ergs met jullie gebeuren. Mevrouw Wemels was al bijna dood door de treinrit!" Ik bijt op mijn lip. "En Scorpius dan?" Vraag ik en hoor haar zuchten. "Meneer Malfidus is onze zorg. Gaan jullie maar naar jullie leerlingenkamers." Zegt ze en ik knik. "Ik waarschuw jullie. Als ik jullie zie in het bos, dan ben ik niet mals voor jullie!" Al en ik staan langzaam op en lopen haar kantoor uit. "Ik luister echt niet meer naar jou. Kijk nu!" Zegt Al en ik zucht. "Ga je echt naar haar luisteren?" Vraag ik en hij kijkt me ongelovig aan. "Wel dat hoor je niet elke dag. En natuurlijk ga ik niet luisteren." Zegt hij boos. Hij loopt van me weg en ik rol met mijn ogen. "Wat ga je doen?" Vraag ik en hol hem achterna. "Naar het verboden bos. Daar ga ik wachten." Hij werpt me een boze blik toe. "ik? Wij! En wees niet zo boos op mij! Wat als er iets gebeurde met ons? Niemand zou weten wat er met ons gebeurd was!" Ik zie hem met zijn ogen rollen en stoot tegen zijn elleboog. "Dan zou Adriana zich afvragen wat er met jou gebeurt was en zou vooraltijd ongelukkig zijn als ze niet wist of haar vriendje nog leeft of niet." Hij antwoord niet en we lopen samen naar het verboden bos toe. Hopelijk is alles goed met Scorp!
##SCORPIUS##
Als ik wakker wordt voel ik dat iemand aan mijn haren zit. "Huh? Wat?" Vraag ik nog slaapdronken en kijk rond. "Scorpius. Lieverd." Hoor ik mam zeggen en ik kreun. "Alles komt goed." Zegt ze. Ik zie pap langs haar zitten, in slaap. Ik kijk mam aan en zie dat ze huilt. "Mam. Niet huilen." Zeg ik en ze snikt zachtjes. Ze veegt haar tranen weg en kijkt even naar pap."Ik ben zo bang." Fluistert ze daarna. Ik ga rechtop zitten en geef haar een knuffel. "Dat moet je niet zijn. Pap en ik beschermen je wel." Ze knikt zachtjes en geeft me een kus op mijn voorhoofd. "Je bent toch al zo groot." Ik glimlach zwak. "Hoelang zitten we hier al?" Vraag ik daarna en ze haalt haar schouders op. "Nog niet zo heel lang." Ik leg mijn hoofd op haar schouder en staar vooruit. Ik hoop dat Lucius niks met Roos gaat doen. Ik hoop dat Roos trouwens niet zo dom is om me te gaan volgen.
Heeuii..
Pff.. Ik had vandaag nog niks geschreven (k was wel al begonnen aan Ronks) en opeens DaanCL2003 zo van: Wat ga je vandaag schrijven? (Of toch zo iets in die richting vroeg hij dat) en ik zo van: Weet ik nie. Welk boek? Dus hij zo van: Hinny of Scorose.. Dus ja.. Tadaa.. Scorose!! ;)Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...