Hoofdstuk 14:

1K 76 8
                                    

Hoofdstuk 14..

##ROOS##

Ze..

Ze kussen..

Maar ik dacht..

De tranen springen in mijn ogen en ik wordt rood.

Hier gaat hij voor boeten..

Zomaar met een ander meisje zoenen..

gadver..

Ik haat hem!!

Huilend loop ik naar hem toe en kijk hem boos aan.

Hij stopt met dat meisje te kussen en kijkt me aan.

"o.. Roos.. ik.. Ik kan het uitleggen.. Ik.." stottert hij maar er komt niks fatsoenlijks uit.

Ik sla hem recht in zijn gezicht en zeg dan:

"Ik dacht dat je van me hield.. Ik haat jouw.."

Daarna draai ik me om en loop weg.

Door de tranen zie ik niet waar ik naar toe loop en op een gegeven moment bots ik ergens tegen aan en val bewusteloos op de grond.

##ALBUS##

"Ik heb een vraag.. mag ik hem stellen??" vraagt Adriana en ik knik.

"ja.."

"Wel.. Jij gaat met die Roos om he.. Dat is je nichtje toch??" vraagt ze en ik knik.

"Ja.. onze vaders zijn beste vrienden en mijn moeder is de kleine zus van haar vader dus.. En ze heeft al een vriendje.. Tommy.. een jongen uit Ravenklauw.." leg ik uit en ze kijkt me met grote ogen aan.

"Tommy.. Echt??"Met hem moet je oppassen.. Ik heb ook met hem gedated maar hij was tegelijkertijd ook samen met een meisje uit Zwadderich.. Echt een sukkel is hij.." zegt ze en ik pak haar hand vast.

We lopen rond het meer en daarna heb ik een kleine pick nick gepland voor ons twee..

"Hij is tegen mij heel aardig.." zeg ik en ze lacht.

"Sommige mensen hebben 2 gezichten.. ze kunnen heel aardig zijn maar ook weer niet.. Maar he.. Laten we maar over hem stoppen.. hij is gewoon de grootste sukkel dus ja.. We kunnen elkaar beter wat vragen stellen.. zo leren we elkaar beter kennen.."  zegt ze en ik knik.

"Wel..heb je Broers of zussen??" vraag ik en ze knikt.

"4 grote broers.. jij??" zegt ze en ik slik.

"Een grote broer en een klein zusje.. maar 4 grote broers.. wow.. das veel.. en vinden ze het niet erg dat je met jongens omgaat?? "  vraag ik en ze haalt haar schouders op.

"Ik vertel hen het wel en ze worden ook boos als het uit is op die jongen maar ja.. Mij maakt het niet veel uit.." zegt ze en we gaan zitten onder een boom.

"Hoe bedoel je met boos??" vraag ik en ze lacht.

"Als ze weten waar je woont gaa ze naar je toe en slaan ze je in elkaar maar.. Dat laat ik ze nooit doen bij jouw.." zegt ze en ik zucht opgelucht.

"Dank je.." zeg ik en ze lacht.

ze lacht lief..

Ze is mooi als ze lacht.

Ze heeft mooie blauwgrijze ogen..

Haar haren zitten lief in een mooie dot..

Ze is..

Ik geef haar voorzichtig een kusje en ze lacht.

"Is er iets??" Vraag ik en ze schudt met haar hoofd.

"Ben jij Albus Potter??" vraagt en een klein jongetje die opeens voor ons staat en ik knik.

"Je nicht Roos Wemel is in sint hollisto.." (ik bedoel de tovernaars ziekenhuis..) zegt hij en ik kijk hem met grote ogen aan.

Wat??

heeuii..
Ooo..
Jeej.. ik ben weer beter en kan weer schrijven ook al zit een kind in mijn klas de heletijd te sturen via whatsapp terwijl ik zit te schrijven.. ach ja..
Vervelende kinderen horen bij het levenn.. ;D

Grtjs PotterHeadK4Ever..

Why can't we be together? (Scorose)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu