##SCORPIUS##
Één februari sta ik om tien voor elf op het perron samen met mam en pap deze keer bij de familie van Roos. Pap en meneer Wemel praten wel niet met elkaar maar mam en Hermelien wel. Roos en ik wachten op Al en Adriana. Ik heb mijn arm op haar schouder liggen en geef haar soms een kusje op haar wang. Als ze er aankomen nemen we allemaal afscheid en stappen dan op de trein. Dan zoeken we een leeg plekje en gaan daar zitten. We praten wat en ik kijk heel erg uit voor als er iets verdachts is. Maar er is niks. En er gebeurt ook niks. Als we op school aankomen gaan we in de karren zitten. Ik lekker langs Roos tegenover Al die langs Adriana zit. Roos, Al en Adriana praten vrolijk met elkaar over de lessen. Ik ben eerder stil en kijk goed om me heen. Volgens mij ben ik gek aan het worden. Voor elk klein dingetje dat beweegt buiten de karren kijk ik al rond op zoek naar Lucius. "Scorp?" Vraagt Roos als de karren gestopt zijn en ik schrik op. "Sorry, is er iets?" Vraag ik en ze zucht. We stappen één voor één uit de kar, Adriana en Roos springen er bij uit eigenlijk, en lopen dan het kasteel binnen. We lopen allemaal naar de grote zaal en gaan daar allemaal aan tafel zitten. Al en ik aan de Zwadderichtafel, Roos aan de Grifoendortafel en Adriana aan de Huffelpuff tafel. Als iedereen er is verschijnt er een verrukkelijk maaltijd op tafel begint iedereen te eten. Daarna staat het schoolhoofd, professor Anderling, op en zegt: "Welkom terug op Zweinstein. Jullie zijn terug veilig weer op school. Ik hoop dat jullie genoten hebben van jullie maand extra 'vrij'." Sommige juichen. "Wij verontschuldigen ons maar we hadden nooit gedacht dat dit zou gebeuren. Gelukkig is er niemand al te erg toegetakeld daardoor..." En Adriana dan? "... Maar we gaan er nog voor het rest van het jaar nog een leuke tijd maken. Maar nu kunnen jullie beter naar jullie leerlingenkamers gaan." Iedereen staat na haar woorden op en lopen naar hun leerlingenkamers..
heeuii..
Nieuw Deeltje!! Woop Woop!! Trouwens Leerlingenkamer.. Da snappen jullie toch wel eah? Vroeger zei iemand dat ze nie wist wat ik bedoelde dus ja.. Ik ben vergeten als het een andere naam heeft voor dat.. ;SGrtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...