hoofdstuk 54: gedumpt..

636 57 4
                                    

##ROOS##

"Roos." Zegt Tommy en hoor hem slikken. Iets in me zegt dat dit niet goed is."Ik maak het uit." Vervolgt hij en ik kijk hem met grote ogen aan. "Wat? Koos ik voor jou, laat je me nu zitten!" Schreeuw ik hem boos toe en sta op. De tranen rollen over mijn wangen. "Sorry Roos. Maar dit is het beste. Het is voor je eigen veiligheid." Ik staar hem even boos aan en loop dan weg. "Ik haat je! Ik had je nooit moeten kussen!" Roep ik nog en ren regelrecht naar de slaapkamer van de zevende jaar Grifoendor. Daar laat ik me op bed vallen en huil kei hard. Niemand is er in de slaapzaal. Maar goed. Ik heb geen zin als er iemand gaat vragen hoe het met me gaat. Ik laat de tranen vloeien. Hoe kan Tommy mij dat nu aan doen? Ik had voor Scorpius moeten kiezen!

-_-_-_-_-3 DAGEN LATER-_-_-_-_-

##SCORPIUS##

Sinds dat gesprek tussen Tommy en Lucius heb ik Roos niet meer gezien. Ik maak me eigenlijk best wel veel zorgen. Wat als ze iets met haar hebben gedaan. Ik ga met Tommy praten. Het is zaterdag middag en ik loop van het zwerkbal veld naar de grote zaal om te eten. Ik heb net zwerkbal training gehad. Als ik in de grote zaal ben loop ik niet naar de Zwadderich tafel maar naar de Ravenklauw tafel. Ik loop Tommy toe die lekker zit te eten met een paar andere meisjes. "Waar is Roos? Wat heb je met haar gedaan?" Zeg ik Kwaad en hij kijkt me geschrokken aan. "Uhm.. Weet ik veel waar ze is. Ik heb het met haar uitgemaakt en daarna heb ik haar niet meer gezien." Zegt hij alsof wat hij zei niks was. Hij heeft wat...!!?? Hij heeft het uitgemaakt met haar! "jij vuile..." Ik probeer me in te houden. "Ik ga haar zoeken. Je hebt haar pijn gedaan. Dus ga ik jou nu ook pijn doen!" Ik kijk hem even met een woedende blik aan en loop dan weg naar de Zwadderaar tafel. Ze zal vast in haar slaapzaal zijn. Maar hoe kom ik daar. Wacht... Morgen hebben ze een zwerkbalwedstrijd. O nee... Tegen Ravenklauw. En Tommy zit in het team. Dan zal ze vast niet komen opdagen. Maar toch.. Ik moet haar spreken. Dit is mijn kans om haar terug te krijgen. Ook al was het eeg wat ze deed. Ik hou van haar. En dat zal nooit veranderen. En iedereen verdient een tweede kans, denk ik. Met een zucht ga ik zitten en eet in stilte wat eten terwijl Albus me een heel verhaal vertelt. "He. Albus." Zeg ik als ik klaar ben. "Als Roos verdrietig is. Waar zou ze dan zijn?" Hij lacht. "Waar denk je. De bibliotheek! Waarom? Is er iets gebeurt met haar?" Ik zucht. "Die sukkel van een Tommy heeft het met haar uitgemaakt." Ik sta op en rek me uit. "Ik ga eerst nog een lekker bad nemen en dan ga ik op zoek naar haar." Zeg ik daarna en loop de grote zaal uit.

Heeuii..
Oo.. waar zou Roos zijn?? Srry als dit deeltje miss wat minder is maar ik kan me nie echt concentreren. ;S

Grtjs PotterHeadK4Ever.. <3<3

Why can't we be together? (Scorose)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu