hoofdstuk 16..
##ALBUS##
Ik knijp stevig in Adriana's hand als we de kamer binnen gaan en onmiddellijk hoor ik super veel mensen met elkaar praten.
"Albus!!" hoor ik me vader zeggen en hij loopt van oom Ron en tante Hermelien weg naar mij en Adriana toe.
"Heey Pap.. Uhm.. Hoe gaat het met Roos?? Is ze Okee? En dit is Adriana trouwens.." zeg ik snel en hij glimlacht zwak.
"Wel.. Ze is nog buiten bewust zijn maar de helers zeggen dat ze snel wakker wordt.. En wat leuk je te ontmoeten Adriana.." zegt hij en ik zie dat Adriana een beetje rood wordt.
"uhm.. Het is ook leuk om u te ontmoeten.. meneer Potter.." zegt ze zachtjes en ik laat haar hand los.
"Noem me maar Harry.. Meneer klinkt zo oud.." zegt pap en ik loop naar het bed toe waar Roos ligt.
wat zou er gebeurt zijn??
Wie heeft dit gedaan??
Ik zie dat tante Hermelien met een jongen met blond haar staat te praten en het lijkt dat ze hem bedankt.
wacht..
De jongen is Scorpius..
Hij ziet dat ik er ben en komt langs me staan en ik kijk hem boos aan.
"Wat doe jij hier?? Je hebt ons twee weken lang niet gesproken.." zeg ik en kijk naar Adriana die met mam is aan het praten.
"ja.. Sorry.. Maar je moet niet zo boos doen.. Ik had gewoon wat tijd alleen nodig.. " zegt hij en ik rol met mijn ogen.
"Dat had je ook wel kunnen zeggen hoor.. Ik ben je beste vriend.. " zeg ik en we kijken allebij naar Roos die nog steeds bewusteloos in bed ligt.
"ja.. Je hebt gelijk.. Daarom ben jij dus de slimste van ons.. zegt hij maar ik schud met mijn hoofd.
"Roos is de slimste.." zeg ik en hij knikt.
"Ja.. ze is de slimste maar ik denk dat ze me haat nu.." zegt hij en ik kijk hem vragend aan.
"Hoezo dat?? Heb je iets gemeen gezegd tegen haar??" vraag ik en kijk hem overdreven streng aan.
"Ik weet niet.. Maar ze werd wel boos.." zegt hij en lacht zachtjes.
"Wel.. ze zal wel niet boos meer zijn als ze weet dat jij haar gevonden hebt.." zeg ik en hij haalt zijn schouders op.
"Ligt eraan wat er met haar aan de hand is.. " zegt hij en ik knik.
"Ik zal er wel voor zorgen dat ze tenminste een beetje aardig is tegen je.." zeg ik en Adriana komt opeens langs me staan.
"kijk.. Ze wordt wakker.." zegt ze en ik zie dat Roos voorzichtig haar ogen open doet.
Heeuii..
Ik heb dit hoofdstuk een stukje s'ochtends geschreven en een ander stukje nu net dus ja..
je merkt het misschien wel..
;DGrtjs PotterHeadK4Ever..
JE LEEST
Why can't we be together? (Scorose)
FanfictionRose Wemel gaat samen met zijn beste vriend ( en neefje) Albus Potter terug naar Zweinstein voor hun laatste jaar. Alles gaat goed maar er is 1 probleem.. Scorpius.. De zoon van Draco Malfidus en de beste vriend van Albus.. Hij is super stom tegen...