„Je mi zima." A lepšie sa pritisla k Zoenovi.
Zoen sa razom uvoľnil. „Idem pridať na termostate."
„Nie. Len ostaň." Vzala mu ruky a položila na svoje boky. Myslela si, že budú obaja pokračovať v spánku no Zoen mal očividne iné plány a Karina nenamietala.
Zoen sa aj pokúšal zaspať ale až priveľmi ho lákala predstava znova byť v Karine. Prstami našiel jej citlivé miesto. Skúšal, nakoľko bude odolávať ale ani malíčkom nepohla aby ho zastavila. Voľnú ruku mu vzala a preplietla si sním prsty. Vyhrnul jej trocha košeľu a nadvihol nohu. Potom do nej zozadu ľahko vošiel. Cítil ako mu stlačila prsty a zadok nasmerovala bližšie k nemu. Nemusel jej vidieť do tváre aby vedel, že si sex užíva rovnako ako on. Neprestával sa v nej pohybovať ani keď kričala jeho meno. Až keď sa zvalil na chrbát a udával rytmus, umlčal jej výkriky rozkoše bozkom. Tentoraz stihol vytiahnuť včas. Celú košeľu mala od jeho semena. Celý očervenel, čo našťastie v tme nebolo vidno.
„Operiem ti ju."
Karina sa zasmiala. „Veď mám pračku." Opatrne si ju vyzliekla a načiahla sa za dekou.
Zoen ju prikryl. Chcel odísť ale Karina ho stiahla k sebe. „Už odo mňa neodchádzaj."
Zoenovi od dojatia stiahlo hrdlo. Takéto silné pocity nezažíval ani pri svojej žene, a to ju nadovšetko ľúbil. Mal pocit, že Karina sa dostala do jeho srdca bez toho, aby o tom vedela. Ľahol si teda k nej. Obaja spokojne zadriemali.
Zoena ráno zobudil krik. Karina kričala z plného hrdla a metala sebou. Dezorientovane sa obzeral. Cudzí chlapi boli v byte a snažili sa jej zviazať ústa a ruky. No mykala sebou ako dračica, pravá bojovníčka ohňa. Snažil sa vstať ale bol ako omámený. Pred očami sa mu robili škvrny a každú chvíľu si myslel, že sa skláti na zem. Počul, ako Karina zúfalo volá jeho meno no nedokázal sa prinútiť jej pomôcť. Nakoniec jej do ramena pichli nejakú injekciu a odpadla jednému v náručí. Podvihol ju a na rukách odnášal preč. Zoen sa silou vôle snažil postaviť, vtedy si ho všimli.
„Tak už si hore braček?" Judáš si prisadol na stolík. „Dostal si takú silnú dávku a predsa ju tvoj vnútorný oheň rýchlo spaľuje." Naklonil sa k nemu. „Mal by som ti dať druhú, ale je tu riziko, že sa nemusíš prebrať." Postavil sa. „Ale nemôžem si dovoliť, aby si nás prenasledoval."
Zoen pred sebou zaregistroval päsť a potom upadol do tmy.
„Pridajte." Vedúci skupiny hnal chlapov. „Ak Karinu naložia do auta, stratíme ju."
Jeden z chlapov si nadbehol, odrazil sa od steny a skončil rovno pred skupinku unášajúcu Karinu.
Tí zastavili. Očami sa premeriavali.
Vedúci skupiny aj s ostatnými chlapmi ich obkľúčili. „Chceme len tú ženu, s vami nechceme mať žiadne problémy."
„Smola. Je naša." Judáš sa postavil pred Karinu.
„Načo ju Hikirovia potrebujú?" Vedúci skupiny nenápadne dával signál svojim chlapom.
„Bude z nej dobrá agentka." Judáš mal v hlase výsmech. Keby bolo na ňom, predstavovala hrozbu no Raphael si myslel, že teraz Karinu presvedčia na ich stranu. Podľa neho, je to nemožné. Jej bojovnosť a lojalita je neskutočná, a to sa mu na Karine páči.
„To nedovolím." Vedúci dal povel a chlapi sa do seba pustili. Bili sa ako o život ale Karininy záchranci mali výhodu, ovládali živly. Chlap s Karinou na rukách začal utekať no rýchlo ho dobehli a už mali Karinu vo svojich rukách. „Máme ju." Oznámili vedúcemu a polovica záchrancov sa vyparila aj s Karinou.
YOU ARE READING
Stratená civilizácia
RomanceMladá archeologička objaví nálezisko stratenej civilizácie. Postupne však zisťuje, že nie je až taká vymretá. Mladý strážca má zo začiatku úlohu chrániť tajomstvo jeho kmeňa no postupne ochraňuje vyvolenú svojho srdca. Prekonajú Zoen s Karinou všetk...