Üçüncü kata çıkıp kapıyı tıkladı. Bir göz delikten kontrol etti. Kapı açıldı. İçeri daldı. "Selam kızlar," Ayakkabısını kapının girişine bıraktı. Montunu ve eldivenlerini çıkarıp kalorifere adeta yapıştı.
Ev, Pınar'ın anneannesinden kalmaydı. Annesinin hatırasına kıyamayan Yıldız Hanım, 1+1 daireyi kardeşlerine ödediği cüzi bir miktarla satın almıştı. Çok eski bir daire değildi; fakat yeni yapılan villalar, 4+1 akıllı evlerle yarışamazdı. Pınar için sorun değildi. Annesinin izniyle çok sık gidiyordu. Eski eşyaların çoğu duruyordu. Tahta kahverengi düz desenli koltuklar, tüplü televizyon, çiçek desenli perdeler, anneannesinin sürekli sırtına aldığı yün şalı... Pınar için tek önemli şey, ev temizdi. Elektriği, doğalgazı ve suyu vardı. Arada bir temizlikçi de çağırıyordu.
Pınar pencere kenarına çektiği berjere kendini bıraktı.
"Nerede kaldın kızım? Bir sürü mesaj attım görmedin mi?"
Su, kalorifer peteğine yapışmış parmaklarına baktı. Onlara her şeyi anlatmalıydı. Aralarında sır yoktu. Biraz ısınınca kendi getirdiği battaniyesine sarınıp Semra'nın yanına oturdu.
"Annemler kazayı öğrenmiş." Kızlar heyecanla doğruldu.
Pınar, "Nerden öğrenmişler? Daha bir gün olmadı."
"Bilmiyorum, fena kavga ettik ama."
Semra, kıza yaklaştı. "Çok kızdılar mı?"
Su ve Semra birbirine baktı. Üçlü gruptaki kalp denebilirdi Semra için. Saf ve iyi niyetliydi. Bakışlarından hüzün akıyordu.
"Evet, evden çıkma yasağım var."
Pınar öfkeyle ayaklandı. "Kahretsin!" Ellerini birbirine vurup beline yasladı. "Şimdi ne halt yiyeceğiz?"
Semra ona döndü. "Annelere söyleyecektik zaten."
"Evet ama hepsini toplayıp adamakıllı anlatacaktık. Böyle hiç iyi olmadı. Mehmet Amca asla sakinleşmez." Su'ya baktı. Genç kız, İşte grubun beyni de konuşuyor, diye düşündü.
Acıyla fısıldadı. "Muhtemelen burnumdan getirecek." Derin bir nefes alıp pencereye döndü.
"Keşke takipçiyi bulup karşısına çıkabilsem... Olay çözümlenmiş olurdu. Yasağım da kalkardı belki."
Kızlardan ses çıkmayınca başını kaldırdı. Semra ve Pınar bakışlarını ayırmıyordu. Ortamda yükselen bir elektrik vardı. Su, bu hissi iyi tanırdı.
"Ne oldu size?"
Pınar, kıza baktı. "Takipçiyi bulmak için Mehmet Amca'ya gitsek? Belediyede tanıdıkları var. Hem gizlemediğimiz için bizi affeder."
Semra atıldı. Sesi suçlayıcıydı. "Sence Mehmet Amca anlayışlı olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Bana Getiren Kusursuz TEVAFUK (+15)
Teen FictionAnadolu'nun küçük şehri Çorum'da yaşayan Su Parlak herkes gibi sıradan bir hayat sürdüğünü düşünüyordu. Bir gün araba kazasından kurtuldu ve Ateş Çukur ile tanıştı. Bu adamı düşünmesine gerek yoktu çünkü kader onları tehlikeli yolda birlikte yürüme...