14

217 26 2
                                    

Okuldan sonra kızlar fakültenin kafesine geçtiler. Birer bardak çay içip dağılacaklardı. Akşam için evde buluşacaklardı. Semra ailesine, kızlarla bir kafede oturup eve geleceklerini söylemişti. Su, çayından bir yudum dahi almamıştı. Hoşnutsuzdu. Üstelik sınav boyunca öfkeyle titremişti.

"Umarım dersten kalmam."

Semra çayından bir yudum aldı. "Çalıştığını sanıyordum."

"Çalıştım ama... Sınav anındaki sarsılmalar beni düşürdü."

Pınar, arkadaşının elini yakaladı.

"Bir şey mi oldu?"

Onlara olan biteni anlattı. Semra ve Pınar'ın bakışları birleşti. Kızların dudakları kurumuştu.

"Bana mesajı kim attı bilmiyorum. Üstelik Yıldırım salağı da kafayı bana taktı."

Semra çayını ağzına dayadı. Konuşmaktan kaçıyordu. Pınar konuşmadan evvel boğazını temizledi.

"Yıldırım'ı salla. Serdar'la araları çok bozuk diyorlar. Kime saldıracağını da bilmiyormuş. İkinizi yan yana görünce kuyruğu havalandı demek."

"Birinin ona haddini bildirmesi gerekiyor. Ve nedense O kişi ben olacağım gibime geliyor."

"Bir daha sana yanaşmaz. Sonuçta Serdar'la olmayacak." Su arkadaşına baktı. Pınar, bu sözlerinden ötürü biraz üzgündü.

"Ondan umudu kestiğini söylemişsin."

Su, bardağını tuttu. Ama sıcak sıvıdan içmeye niyetli değildi.

"İlginç ama iki günde hevesim kaçtı. Beni istemediğini söylediğinde üzülmedim bile. Sadece şaşkınım. Mesajı kimin yolladığını merak ediyorum."

Semra araya girdi. "Bu gece gitmesek mi?"

"Neden?"

"Bilmiyorum. Sadece... Korkuyorum. Oyunun parçası olmak istemiyorum."

"Hangi oyunun?" derken hayli meraklandı.

"Mesajı atmadığını söylüyor. Ama numara Serdar'ındı." Nefes verdi. "İnsanları anlamak güç..."

Su dikkatle arkadaşlarına baktı. Onun da içinde tuhaf duygular vardı. Ama öylece oturarak bir yere varamazdı. Beklese de dışarıdaki kötülük bir şekilde büyüyüp çevresini saracaktı.

Pencereden fakültedeki ağaçlara baktı. Hafif bir rüzgar dalları sallıyordu. Yıllardır bastırılan istekleriyle yaşamıştı. İlk defa farklı olacağına inandı.

Semra'ya gülümsedi. "Her şeyin güzel olacağını hissediyorum."

Seni Bana Getiren Kusursuz TEVAFUK (+15)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin