Merdivenlerden çıktı. Sınıfa gitmek için boş koridorda ilerlerken omzuna biri çarptı. Başını çevirdiğinde Yıldırım'la karşılaştı. Üzerinde her zamanki deri ceketi vardı. Ağzında derslerde bile bırakmadığı kürdanı... Dalgalı saçları karakterine uygun şekilde asice taranmıştı. Koyu kahverengi gözlerinde küstahlık, esmer yüzünde alay vardı.
Su ona ters ters baktı. Yıldırım okulun çekilmez çocuğuydu. Canı kiminle uğraşmak isterse ona sataşırdı. Sınırları ve utanması yoktu. Su onu hiçbir zaman ciddiye almazdı. Genel anlamda pek konuştukları da yoktu. Yine de bir gün kıza bulaşabilirdi. O gün bir söz vermişti. Kendini asla ezdirmeyecekti. Sanırım o gün geldi.
Kız arkasını dönüp sınıfa gireceği sırada adam ona seslendi.
"Su, baksana."
Gözlerini devirdi. Onunla hiç uğraşası yoktu ama Yıldırım bir şeyi istiyorsa pes etmezdi. Hemen cevap vermezse okuldan sonra da onu rahatsız edebilirdi.
Memnuniyetsiz bir ifadeyle döndü. "Evet?"
"Naber?"
"İyidir sağ ol. Sen?"
"İyidir." Kürdanı ağzında çevirirken onu süzdü.
"İyi olmana sevindim." Elini salladı. "Hoşça kal." Ardını dönmek üzereydi ki Yıldırım hareketi onaylamadığına dair bir ses çıkardı.
"Yaptığın ne kadar ayıp. Sana hiç yakışmıyor."
Su dik dik ona baktı. Çantasını omzunda düzeltti. Gayet umursamaz bir ses tonuyla sordu.
"Ne istiyorsun?"
"Selam verdik sana, insan karşılık bekliyor."
Su tek kaşını kaldırdı. "Ne zaman verdin?"
Sırıttı. "Az önce işte!" diye omzunu işaret etti.
Su sakinliğini korumaya çabaladı. "Başkalarına omuz atmak selam vermek değildir."
Yıldırım ona yaklaştı. "Benim dilimde öyle." Kızın cevap vermesini beklemeden omzuna şöyle bir dokundu. "Söylesene bana, Serdar'dan ne istiyorsun?"
Su lafı yapıştırdı. "Sana ne?"
Bir elinin tırnaklarını inceledi. Baş parmağını, parmak uçlarında gezdirdi. İnsanların cesaretini kırmak için bu hareketi yapardı. "Sana yüz vermeyen bir adamın peşinde dolanmanı başlarda cesaret olarak düşünüp seni takdir etmiştim ama sevgilisi için yas tutan bir adama ısrarcı davranmak..." Kızın gözlerinin içine baktı. "Aptallık."
Su onu boğazlamak istiyordu ama Yıldırım onu koridordaki sert zemine fırlatmaktan geri kalmazdı. Onu silahıyla vuracaktı. Başını yana yatırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Bana Getiren Kusursuz TEVAFUK (+15)
Teen FictionAnadolu'nun küçük şehri Çorum'da yaşayan Su Parlak herkes gibi sıradan bir hayat sürdüğünü düşünüyordu. Bir gün araba kazasından kurtuldu ve Ateş Çukur ile tanıştı. Bu adamı düşünmesine gerek yoktu çünkü kader onları tehlikeli yolda birlikte yürüme...