Ateş sonunda gözlerini kızdan çekip doğruldu. Bakışları yerde dolandı bir süre. Hemen sonra derin bir nefes bıraktı geceye. Cebinden telefonu çıkardı ve elleri arasında çevirmeye başladı.
Güldü. "Kapkaç yapmayı nereden öğrendin?"
Su da güldü. Bir süre düşündü. "Aslında ne zaman olduğunu hatırlamıyorum. Ama evde başladığımı ve zamanla pratik kazandığımı biliyorum."
Telefonu inceleyen adamı süzdü. Kirpikleri, göz altlarında dayanılmaz birer gölgeye dönüşmüştü. Kemerli burnunun altındaki dolgun dudakları alayla kıvrılmıştı. "Peki, sen nereden öğrendin?"
Ateş ona baktı. Gözlerine ulaşmayan bir neşe vardı.
"Öyle gerekti diyelim."
"Bir şeyi merak ediyorum." Gülmeye başladı. "Kimliğinin bende olduğunu nasıl tahmin ettin?"
"Ellerin yeterince yumuşak değil," sözleriyle genç kızı utandırdı. "Hatta kimliğimi almanı şansa bağlıyorum. Cüzdan taşımıyorum. Montumun cebinde sadece kimliğim, telefonum ve bir miktar nakit vardı."
"Paranı da alabilirdim."
"Bu konuda minnettar olmamı bekleme."
"Telefonumu almasaydın bunu yapabileceğine inanırdım."
Ateş'in tek kaşı havaya kalktı. "Kimliğime karşılık bir şey almalıydım."
Adam telefonu uzattı.
"Mesajlarına bakmadım. Belki bilmek istersen..."
Ellerine temas etmeden telefonu aldı. "İlgini çekecek bir şey yoktu. Konuşmalarımın çoğunu silerim."
Adam sadece gülümsedi. Kızın verdiği kimliği ucundan tuttu. Buğulu bakışları adeta gitme diyordu. İçinden fısıldadı. Nedense kıza söylemeye cesareti yoktu.
Biraz daha kal.
Birkaç sözcükle şenlendir kulaklarımı.
Kendinden bahsedersin belki ikimize.
Ruhumuzu kaybederiz sevinç ve hüzünle.
Su arkasını döndü. Genç adamın omuzları düştü. Genç kız bekledi. Kendiyle boğuşuyor gibiydi. Çok geçmeden anladı. Ölene dek aynı sorularla baş edemezdi. Adama çevirdi bedenini.
"Beni neden buraya çağırdın Ateş? Üstelik gece vakti."
Cevabı saklamak istediği yüzünden okunuyordu.
"Bunu bilmeye hakkım var. Üstelik evden kaçmam için beni zorluyorsun." Öfkesi açığa çıktı. "Kendinde bu hakkı nereden buluyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Bana Getiren Kusursuz TEVAFUK (+15)
Teen FictionAnadolu'nun küçük şehri Çorum'da yaşayan Su Parlak herkes gibi sıradan bir hayat sürdüğünü düşünüyordu. Bir gün araba kazasından kurtuldu ve Ateş Çukur ile tanıştı. Bu adamı düşünmesine gerek yoktu çünkü kader onları tehlikeli yolda birlikte yürüme...