48

184 28 1
                                    

Düz bir sesle sordu. "Ne sırrı?"

"Senden sadece şunu istiyorum. Birazdan konuşulan ne varsa ve ne olacaksa sakin kal... Ve dinle... Peşin hüküm vermeden dinle..."

Kız sessiz kaldı. Semra, kolay olmayacağını biliyordu ama artık ortaya çıkmalıydı. Telefonunu çıkardı ve bir mesaj çekti.

"Neler oluyor?"

Göz göze geldiler. "Hatırlıyor musun, biz Pınar'la son zamanlarda çok sık kavga ediyorduk."

"Evet."

"Sebebi..." Alt dudağını dişlerinin arasına aldı. Kızın kızarmış bakışlarına gözlerini kırpmadan bakıyordu. "Sana hikayeyi en başından anlatacağım." Sehpada duran sürahiden su doldurdu. İhtiyaç olabileceğine inandı.

Su sabırsızdı. Kaba davranmaya başlamıştı. "Ne olduğunu anlatacak mısın artık Semra! Bu gizem olaylarından çok sıkıldım artık!"

"Sen, Serdar'dan hoşlanıyordun, yani bir zamanlar." Onay bekledi.

Su, son darbeyi koydu. "Lanet olası hikayeyi dinlerken konuşmak istemiyorum! Benden onay falan bekleme Semra, dümdüz anlat."

Genç kız afalladı. Ama arkadaşına hak verdi. Çok şey yaşamıştı. Sabır, onun tahammül sınırlarını aşıyor olmalıydı. Bakışlarını yerde bir noktaya dikti.

"Sen Serdar'dan hoşlanıyordun. O ise Arzu'yu seviyordu. Bir gün Pınar, ikisini kantinde konuşurken duymuş. Arzu'nun evine yakın tenha bir park varmış, orada buluşacaklarmış. Pınar'ın aklına bir plan gelmiş." Suratını buruşturdu. "Herkesin hayatını etkileyen lanet bir plan... O gece bir köşeye çekilip onları izlemiş. Çardağın karanlık tarafında-" Hafifçe öksürdü. "Sevişiyorlarmış. Yani çok ileri gitmemişler. Sıradan öpüşmek, sarılmak, dokunmak gibi... Pınar, bir arabanın arkasına geçmiş. Onları kameraya çekmiş."

Su ağzı bir karış açık dinliyordu. İçindeki bir ses, daha bunlar başlangıç diyordu.

"Bana gelip gösterdiğinde, ona silmesini söyledim. Bunun hoş olmadığını ve-" Gözleri doldu. "İçimde bir sıkıntı olduğunu... Zaten birkaç gün ne yapacağını düşünmüş. Amacı ise, Arzu'yu tehdit edip onları ayırmaktı. Senin böyle bir şeyi kabul etmeyeceğini biliyordu. Sadece o seni çok seviyordu. Arzu ve Serdar birleşse bile kısa süreliğine denemenizi istedi. Serdar'a olan hevesin geçer diye düşündü."

Su dehşet içinde elleriyle ağzını kapadı. Başını sallıyordu. Artık düğüm çözülüyordu. Ve bundan sonraki sözleri duymak istemiyordu.

"Yapmadığını söyle..." dedi fısıldayarak.

Semra ona bakmıyordu. Bekledi. Saklamak çözüm değildi. Dokunaklı bir hikayeydi bu. Açığa çıkmayı bekleyen bir trajedi...

"Pınar, Arzu'ya gitti." Kalbine dolan ağırlıkla durdu. "Eğer, Serdar'dan ayrılmazsa videoyu tüm okula ve annesine göstermekle tehdit etti."

Seni Bana Getiren Kusursuz TEVAFUK (+15)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin