Ertesi gün nikah kıyıldı. Su, artık onun soyadını almıştı. Su Şahin, diye düşündü. Artık onun karısı olmuştu. Başka bir adamın kuralları altında değildi. Sevdiği ve saydığı adamın ellerini tutuyordu. Artık... Özgürdü. Nikah cüzdanını alıp havaya kaldırdığında aklına son bir ay geldi. Bir ay... Bir insanın hayatının değişmesi için gereken süre saliselerle ölçülürdü esasen. Gülerek kocasına baktı. Ateş'in masmavi gözleri pırıl pırıldı. Giydiği lacivert takımın içinde bir manken gibiydi. Gözlerini kamaştıran bir yakışıklılıkla gülüyordu.
Nikahta sadece anneler vardı. Adamın aklındaki ise, daha sonrasında güzel bir düğün yapmaktı. Bu sürpriz ve büyük aşka yakışan ışıltılı bir parti yapmak...
Üzerlerini bile değiştirmeden Ankara'ya yola çıktılar. Su, aslında gündelik kıyafet giymek istemişti ama kocası bu güzel anı bozmak istemedi. Bir kez mola verdiklerinde çevredeki insanların bakışlarına güldüler.
"Okuldaki danışmanıma mail attım," dedi kız Ankara'ya yaklaştıklarında.
"İkinci dönem içindi, değil mi?"
"Evet. Zaten imza alan tek bir hoca var. Eğer onu da ikna edebilirsem sadece sınavlara gideceğim."
"Güzel. Peki. Onlara ne söyledin?"
"Gerçeği."
Ateş kaşlarını çatarak kıza baktı.
"Mehmet'i?"
Artık ona evin beyi demediğini hatırladı kız. Artık evin beyi o değildi. Ondan kurtulmuştu. Evin beyi artık yanındaki kocasıydı. Uzanıp direksiyondaki elini tuttu. Kocası bu temasla gülümsedi.
"Evet, her şeyi anlattım. Evlenip gitmek zorunda kaldığımı ve bir işte çalışacağımı söyledim."
"Çalışmak zorunda değilsin."
"Biliyorum. En azından okulum bitene kadar beklemek istiyorum."
Adam başını salladı. "Sonuç nedir?"
"İkinci dönem başlamadan okula gitmem gerekiyor. İmza isteyen hocamın asistanı, onun telefonda cevap vermeyeceğini söyledi."
"Klasik profesörler."
"Hepsi öyle değil ama."
"Şaka yapıyorum. Elbette, her sektörde olduğu gibi üniversitelerde de anlayışsız insanlar olabiliyor."
"Maalesef."
"Yeni dönem ne zaman?"
"Bir hafta sonra."
Ateş kızın elini dudaklarına götürdü. "Desene bir haftayı iyi değerlendirmemiz gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Bana Getiren Kusursuz TEVAFUK (+15)
Teen FictionAnadolu'nun küçük şehri Çorum'da yaşayan Su Parlak herkes gibi sıradan bir hayat sürdüğünü düşünüyordu. Bir gün araba kazasından kurtuldu ve Ateş Çukur ile tanıştı. Bu adamı düşünmesine gerek yoktu çünkü kader onları tehlikeli yolda birlikte yürüme...