Kızın suratı öfkeden kıpkırmızı kesildi. Üzerine atlayıp bıçağı saplamamak için hayli direndi.
"Ben senin hiçbir şeyin değilim adi herif!" diyebildi.
"Öyleyse neden geldin?" diyen adam sırıtıyordu.
"Tehdit ediyorsun. Senden kurtulmadan mutlu olamayacağımı anladım."
"Benden kurtulmak mı?" Güldü. "Ben senin kaderinim küçüğüm. Bir şekilde benim olacağını söylemiştim." Elini uzattı. "Haydi zorluk çıkarmada gidelim. Merak etme, çok konforlu bir hayatın olacak."
Kız, ona uzatılan el karşısında şoke oldu. Duygularını zapt etmesi çok zordu. Aklına yaşadıkları gelince adamın önüne kusmak istedi.
"Şunu kafana sok artık. Ben senden nefret ediyorum. Seninle gelmeyeceğim."
Adamın eli hala havadaydı. Gözleri sinirle büyüdü.
"Geleceksin küçüğüm. Bu hikayenin sonu böyle bitecek."
Su, kendinden emin bir şekilde başını iki yana salladı. "Bu hikaye asla böyle bitmeyecek. Ya sen teslim olup hayatımızdan def olup gideceksin ya da..." Sertçe soludu. "Birimiz ölecek!"
"Yaa!" Adam elini indirdi. Silahını çıkarıp kıza doğrulttu. "Ya benimle gelirsin ya da ilk ölen sen olursun! Sonra da bana kumpas kurduğun o kocanı vururum. Annen-" İç çekti. "Ona yapacağım işkenceleri aklın almaz!"
"Benim aklım alabilir." Kulağına gelen sese panikle döndü. Ateş, adamın silahını çevik bir hareketle aldı. Adam daha ne olduğunu anlayamadan suratına bir yumruk geçirdi. Yere düştü ve birkaç metre sürüklendi. Çamurda debelenen Mehmet küfürler yağdırarak doğrulmaya çalıştı.
"Yılmaz, Cenk!" diye bağırdı.
Ateş son derece sakin bir sesle cevapladı.
"Köpeklerini bağladık koçum!"
Genç adamın gözünde öfke pırıltıları vardı. Dünyadan kopmuş gibiydi bakışları. İçindeki nefret onu esir almıştı. Sanki ikisi vardı sadece. Sanki Ateş'in yaşaması bu adama bağlıydı. Silahları kenara fırlattı. Adamın üzerine sertçe oturdu. Mehmet diyaframına aldığı baskıyla nefessiz kaldı. Adamın suratına yumrukları savurdu. Bir yandan da bağırıyordu. Sesindeki sakinlik, geceden daha soğuk daha ürkütücüydü.
"Bittin sen! Öldüreceğim seni! Kimse alamayacak seni elimden ırz düşmanı! Vur beni diye yalvaracaksın, şerefsiz!" Elleri artık kan içindeydi. Adam da altında perte çıkacaktı. Su bağırmaya başladı.
"Dur artık Ateş, yapma dur!"
Arda, arkadaşını güçlükle kaldırdı adamın üstünden. Deli gücü vardı sanki Ateş'te. Bayağı zorlandı. Genç kız ağlayarak kocasına sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Bana Getiren Kusursuz TEVAFUK (+15)
Teen FictionAnadolu'nun küçük şehri Çorum'da yaşayan Su Parlak herkes gibi sıradan bir hayat sürdüğünü düşünüyordu. Bir gün araba kazasından kurtuldu ve Ateş Çukur ile tanıştı. Bu adamı düşünmesine gerek yoktu çünkü kader onları tehlikeli yolda birlikte yürüme...