Ráno jsem se probudil docela brzo, skoro jsem zapomněl i na to, že u mě spal Mareo. V koupelně jsem udělal rychlou ranní hygienu a oblékl se. Nakrmil Miku a šel na něj zaklepat. Ještě nemáme hotovou výzdobu, i když je to jen na stoly a nápis 'Happy Birthday.'
Ráno mě probudilo klepání na dveře. ,,Jsem vzhůru." řeknu a začnu se oblékat.
Rychle ještě skočím pro dárek. Byl zabalen v černé a malé krabičce. Sedl jsem si na chvíli na gauč a čekal, až se on připraví.
Potom jsem odešel do koupelny a následně šel do kuchyně. ,,Už jste snídal, nebo mám něco připravit?"
,,Nemám hlad. Ale ty jsi klidně něco udělej." Bylo mi jasné, že tam budu stát u stolu s občerstvením a cpát se. Tak do sebe radši teď nic cpát nebudu.
,,Vážně?" Měl by se najíst.. ale je to jeho věc..
,,Opravdu." Kouknu se na hodinky a pak na krabičku. Snad se jí bude líbit...
,,Děje se něco?" zeptám se a sednu si vedle něj.
,,Jen nemůžu uvěřit tomu, že jí je dneska už tolik. Furt si pamatuji, jak jsme spolu hrály na schovávanou a nebo dělaly modeling." řeknu, ale i s lehkým úsměvem.
,,Modeling?" Nadzvednu obočí, je to celkem překvapivá informace.
,,Jo, občas mě jako malého oblékla do různých šatiček a podobně. Moje sestra mi dělala make-up a to opravdu otřesný." oznámil jsem mu a pokroutil nad tím hlavou.
,,Jo tomu rozumím, nevěděl jsem, že máte sestru."
,,Jsme v kontaktu. Ale...." radši jsem změnil téma. ,,Už by jsme měli vyrazit."Vypadal, že se o tom nechce bavit a tak jsem ho do toho nechtěl nutit. ,,Jen, mohli by jsme se ještě někde stavit?"
,,Jasně." řeknu a popadnu klíče. Jdu s ním až k autu a nasednu. Tentokrát na místo řidiče. ,,A kam to bude?" zeptám se ho, když nastoupí taky.
,,No musím Mei koupit nějaký dárek takže.. "
,,Myslím, že to nepotřebuje, ale ze slušnosti bys asi měl."
,,Přesně, potom mi dejte vědět, kdy mám zavolat ty dva."
,,No hodilo by se to hned. Psal jsem Mei, aby přišla okolo druhé, jelikož jí teď nepotřebuju. Ale ještě se s nimi musím domluvit na tu sobotu a to by se hodilo, kdyby s tím začaly už dneska. Nějaké kuchaře mám, ale nastal tam menší problém. Navíc to jídlo musí být čerstvé, takže na to je jen dnešek a pár hodin k zítřku."
,,Dobře, já jen aby jsme vyřešily jak se dostanou do budovy, vzhledem k tomu že nemají klíče.."
,,Pravda. Napiš jim, až tam budeme. Pošlu pro ně taxi. Kde mám... teda zastavit ?"
,,Jistě, u obchodního centra, slibuju že to nezabere moc času."
,,Dobře." Zajedu tam a pak zastavím.
Vystoupím z auta a jdu to koupit.
Čekal jsem na něho, až se vrátí. Mezitím si pustil i po tichu rádio a broukal si do rytmu.Koupil jsem ji držák na tužky, který vypadá jako papoušek sedící na větvi stromu, ty tužky se dávají do kmenu stromu, navíc když se zmáčkne jeden takový kamínek tak papoušek začne nahrávat a potom opakuje to, co daný člověk řekl. Mei má ráda papoušky, ještě jsem ji koupil kytku a plyšáka, kterého ji dá Reizo, nevím jestli ji něco koupil, tak chci mít jistotu. Potom jsem vše nechal zabalit a vrátil se do auta.
ČTEŠ
Neprofesionální
RomanceYuuto Hayato je majitelem jedné velmi úspěšné firmy, už od školních let ho provází to, že ho ostatní soudí dřív, než ho poznají. Nyní však tento muž chystá pohovor pro jeho budoucího zaměstnance, možná ho nový zaměstnanec nebude vnímat, jako všichni...