Ráno jsem vstal docela brzo. Rozloučil jsem se s Rinou a pak jel domů.
Ráno mě jako obvykle probudil budík, vylezl jsem z postele, spáchal hygienu, oblékl se, nakrmil kočky a šel si udělat snídani.
Dorazil jsem domů. Ihned jsem si odemkl dveře od bytu a vešel dovnitř. Byl jsem vyčerpaný. Musím se převléknout a dát si koupel.
Z mého klidného chystání snídaně mě vyrušilo odemykání dveří. Šel jsem zjistit, kdo to je, i přes to, že mi to bylo jasné. ,,Pane?"
Vzhlédl jsem k němu. "Ano?"
,,Chcete snídani?"
Přikývl jsem a zamířil do koupelny. Ihned jsem si napustil vanu.
Vrátil jsem se do kuchyně a přichystal snídani i pro něj.
Svlékl jsem se a vlezl si do ní. Ponořil jsem se do ní a vydechl. Už s ní nikam fakt nejdu.
Snídaně už byla hotová a tak jsem ji jen položil na stůl a šel chvilku na mobil. Skoro hned na mě vyjela fotka šéfa a Riny..
Relaxoval jsem ve vaně. Po asi půl hoďce jsem vylezl a zabalil se do ručníku. Své špinavé věci jsem hodil do pračky a šel do kuchyně.
Koukl jsem se na různé články, kde se o nich psalo a narážel tak na stále víc a víc fotografií těch dvou a četl titulky. -Nový pár ve světě slavných.- -Známý podnikatel Yuuto Hayato a světoznámá modelka Rina Sato jsou pár- -Dámy nechte si zajít chuť, slavný Yuuto Hayato je zadaný- -Špatná zpráva pánové, Rina Sato už někoho má- Jeden nechutný nadpis vedle druhého..
,,Děje se něco ?" Koukl jsem se na něj a vzal si jeden toust ze své snídaně.
,,Ne nic." Řeknu chladně a odložím mobil.
,,Tak dobře..." Nechápu proč je tak vytočený. Zamířil jsem do pokoje, kde jsem se převlékl.
Jak jako nový pár?! Vždyť už.. vždyť už spolu chodily! A on přece říkal, že s ní už nic mít nechce!
Šel jsem se podívat na ty koťátka. Mrzelo mě, že jsem to včera prošvihl. Pak jsem se vrátil do kuchyně za Mareem.
Však říkal, že mu její chování vadí!! Tak proč s ní teď zase chodí?!
,,Za chvíli by jsme měly už vyrazit..."
Cuknu sebou. ,,Říkal jste něco?"
,,Práce. Za chvíli by jsme měly vyrazit." Zopakuju se. Dneska se chová nějak divně.
ČTEŠ
Neprofesionální
RomanceYuuto Hayato je majitelem jedné velmi úspěšné firmy, už od školních let ho provází to, že ho ostatní soudí dřív, než ho poznají. Nyní však tento muž chystá pohovor pro jeho budoucího zaměstnance, možná ho nový zaměstnanec nebude vnímat, jako všichni...